Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Toppenprodukt, kul med lite annorlunda tänkande!
Kan förresten tipsa om en produkt som en polare på mitt tidigare jobb fick av sin läkare. Han hade riktigt svårt att komma upp i tid och sökte läkarhjälp. Vad dom gav honom var en vibrerande madrass (eller var det bara en kudde? är ett tag sedan) som kopplades till en väckarklocka. Han kom inte sent till jobbet nåt mer efter han började använda den.
Så har du problem med att komma upp, snacka med en läkare och se om dom fortfarande har nån liknande produkt.
Vad kostar den? Sån behöver jag... gruppköp kanske?
Toppenprodukt, kul med lite annorlunda tänkande!
Kan förresten tipsa om en produkt som en polare på mitt tidigare jobb fick av sin läkare. Han hade riktigt svårt att komma upp i tid och sökte läkarhjälp. Vad dom gav honom var en vibrerande madrass (eller var det bara en kudde? är ett tag sedan) som kopplades till en väckarklocka. Han kom inte sent till jobbet nåt mer efter han började använda den.
Så har du problem med att komma upp, snacka med en läkare och se om dom fortfarande har nån liknande produkt.

Jag skulle aldrig gå upp om jag hade en vibrerande madrass/kudde![]()

Jag skulle aldrig gå upp om jag hade en vibrerande madrass/kudde![]()
Fy skäms, gå genast och duscha kallt och tänk på deklarationen....
En sån där klocka kan väl vara kul som gadget, men sovrummet är inte större än att jag hittar den rätt snabbt ändå, lämmnar jag sovrumsdörren öppen är det bara en tidsfråga innan den gör plågan kort själv, den lär inte överleva hur många hopp nerför trappen till undervåningen som helst.
Vilken cool grej!en sån skulle jag lätt behöva!
varför känns det där svaret så typiskt dig nursey?![]()
Hon har lärt sig av den bästa, Kawakex
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen