Sommar!

MAD BOY

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
NU: 1199 Panigale Tidigare: XT660X SM. SUZ GSX-R750 -99
Som alltid så här års så purkar det både i naturen och mig... Så jag kunde inte låta bli att ta hojen på en runda i dag, Ska man kalla det premiär eller?? Men SHIIIIT vad najs de var. C YA On THE ROADS!!:tummenupp

Nice! håller på och sätter tillbaka motorn nu efter renovering av växellåda. har man tur så kanske man kan ta en sväng imorrn =) vore haleluja moment!

Som alltid så här års så purkar det både i naturen och mig... Så jag kunde inte låta bli att ta hojen på en runda i dag, Ska man kalla det premiär eller?? Men SHIIIIT vad najs de var. C YA On THE ROADS!!:tummenupp

hehe, även jag stack ner till garaget. Hojen har stått där sen november. Jag nuddade startknappen och bram, gick hon igång direkt på första! Tur att man laddat batteriet. Fyfan vilket väder och så fruktansvärt många hojar ute idag. Helt fantastiskt.

Hoppas det var lika bra för dig som det var för mig :)

Det kliar. Är väldigt sugen på att baxa ut hojen ur lägenheten. Men man kan ge sig fan på att det kommer mer snö och att de inte sopar upp gruset förns i augusti. Har skaffat tjej i Västerås också, det gör ju inte suget mindre direkt.

Nyheter
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

Back