I väntan på vår...

Man har väll spikdäck på crossen:yoparty sen så spelar man wow

inte körsugen? :va

aja det blir nog bättre när solen tittar fram igen ska du se... då blir du nog frisk :tummenupp :pannkyss :tungan

Jag har varit sjukt apatisk och rejält knäpp de senaste 5 vintrarna i väntan på vår. Denna vintern har dock inte alls medfört något sug. Jag vet inte riktigt vad det beror på?! Kanske p.g.a. att man ska börja uuuuääääijsa och är rädd för alla utgifter och allt annat som en "seriös" roadracingsatsning innebär? Har inte riktigt kunnat greppa _hur_ jävla sköj det kommer att bli, egentligen.

bitterheten kom med första snön, nästa år måste jag nog köpa en skoter, om inte för min egen skull så iallafall för folk omkring mig.

Jag har varit sjukt apatisk och rejält knäpp de senaste 5 vintrarna i väntan på vår. Denna vintern har dock inte alls medfört något sug. Jag vet inte riktigt vad det beror på?! Kanske p.g.a. att man ska börja uuuuääääijsa och är rädd för alla utgifter och allt annat som en "seriös" roadracingsatsning innebär? Har inte riktigt kunnat greppa _hur_ jävla sköj det kommer att bli, egentligen.

hehe känner igen det där lite smått... när man la 55-60 lax på mc, kläder och kort... först fatta man inte varför... sen när man satt på hojen och drog en repa en vacker sommardag helt själv för första ggn... då glömde man bort alla kostnader! livet var underbart! =)

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg