Jag vet att det är en omöjlig kombination men jag letar efter den bästa lösningen. Alternativet är att stå utan.
Jag ska inom snar framtid starta ett företag och vet därmed att det kommer att tryta ordentligt i kassan. MEN kan man för en rimlig slant (15-30 000) få en hoj som i sin tur är billig att försäkra men upplevs som rolig att köra så är jag väldigt öppen för förslag. Är rätt så sugen på en motard. Men ser hellre att hojen inte kostar mer än 20 lax och då blir det svårt.
Kan man slanga med den så är det ett plus, men inte nödvändigt.
Billig i försäkring är ett krav.
Kul på bana är oxå ett plus!
Ja, man kan väl inte få allt med en sån här hoj men kom igen med lite bra förslag
Mark som känner sig vilsen i hojdjungeln
PS: Har tidigare haft en gixxer 750 från 96.
Jag ska inom snar framtid starta ett företag och vet därmed att det kommer att tryta ordentligt i kassan. MEN kan man för en rimlig slant (15-30 000) få en hoj som i sin tur är billig att försäkra men upplevs som rolig att köra så är jag väldigt öppen för förslag. Är rätt så sugen på en motard. Men ser hellre att hojen inte kostar mer än 20 lax och då blir det svårt.
Kan man slanga med den så är det ett plus, men inte nödvändigt.
Billig i försäkring är ett krav.
Kul på bana är oxå ett plus!
Ja, man kan väl inte få allt med en sån här hoj men kom igen med lite bra förslag
Mark som känner sig vilsen i hojdjungeln
PS: Har tidigare haft en gixxer 750 från 96.