Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Undrar om de finns nån som pressat ut en massa hk ur nån ducce motor tex. 748, 999...
som dom gör me alla japsar..
elr är ALLA ducce ägare anti de??
Undrar om de finns nån som pressat ut en massa hk ur nån ducce motor tex. 748, 999...
Han jagar mest vrid och fin effektkurva fö, inte främst toppeffekt.
hehe..oki =P
men de e ingen som sätter nån snurra eller kompressor.. ja har setat å sökt en inte hittat nått..
elr jo.. en ända sida:
http://www.turbomonster.com/WaynePatterson-900ss.tpl
Skölden plockade väl 180 på hjulet på sin 999 RS förra året. Då varvade han inte fullt heller.
Varför varvade han inte fullt ??
Min garagekompis ,Tomtom här på forumet, är ett exempel, han förbättrar och förbättrar sin 996-motor. Inte mycket original kvar i den! Går som en raket!
Jag minns inte vad han fick ut i toppeffekt sist han bromsade den. 143 hk är en siffra som kommer upp men jag blir osäker, jag har glömt.Han jagar +

För att det var dax för nästa ventiljustering innan han kom upp i maxvarv såklart![]()
För att det var dax för nästa ventiljustering innan han kom upp i maxvarv såklart![]()
Haha, årets svar!Hehe... som en orginal japps då![]()
Det är ju alltid knixigt att få ur hög effekt ur en fåcylindrig motor. Det borde väl du veta med din hoj, stånkor är ju det sämsta sättet att effektmässigt förvalta slagvolymen!
/J
Som ducatiägare uppskattar jag verkligen att pajkastningen går åt båda hållen får en gångs skull![]()
![]()

Hehe, ja det är lite sanning i det faktiskt.
Det var för att spara materialet, en RS har ganska dyra vevstakar bland annat. Sitter Pankl titanstakar som kostar runt 50kkr/par![]()
|
|
KTM uppdaterar sin elhoj
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller