Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Om dom fälgarna är från en KTM så funkar dom. MEN, bredare än 150 bör du nog inte köra på en 4,25" fälg. Kolla bara så att framfälgen är gjord för 26mm axel (vilket du har på din -04). Gamla fälgar har mindre axel (var det 20mm?).Dessa passar alltså inte?
Svarta Behr 4,25/17" och 3,50/17" till ktm
Är det andra till 640, 660,625:an ?
Alltså jag förstår att breden bak inte är tokavgörande, utan axlarna.
Har du artikelnummer på den tro? Vore kanon.Om dom fälgarna är från en KTM så funkar dom. MEN, bredare än 150 bör du nog inte köra på en 4,25" fälg. Kolla bara så att framfälgen är gjord för 26mm axel (vilket du har på din -04). Gamla fälgar har mindre axel (var det 20mm?).
SEN, om fälgarna kommer från en 625/640/660 så kommer du behöva en ny, kortare axeldistans på skivsidan av bakfälgen. Med den i näven så är det bara att plocka bort skivdistansen, vända hela konkarongen och köra.
.
Axeldistanser kan jag göra på jobbet. Men det var precis det jag ville höra. Alla ktmfälgar och husafälgar med 26mm framaxel funkar alltså. Hur blir det med bromsoket och skiva och så.Tänkte köra med original
Eftersom jag redan hade en i mina 525-fälgar så fick det bli att titta på KTM World och enl. dom är det 54610016000 som gäller.Har du artikelnummer på den tro? Vore kanon.
/Anton
Kan man sno den från enduro-fälgarna kanske?Eftersom jag redan hade en i mina 525-fälgar så fick det bli att titta på KTM World och enl. dom är det 54610016000 som gäller.
Ingen aaaaning. Min är alltså från min 525 SMR med 17"-are. Kolla i din Spare Parts manual eller på ktmworld.com om det är samma vettja.Kan man sno den från enduro-fälgarna kanske?
|
|
Tiotusentals körde Mälaren Runt
Lördagen den 15 augusti gen... |
|
|
Mälaren Runt fyller 40 år
Nu på lördagen den 15 augus... |
|
|
Steve Holcombe klar för GGN!
Pressmeddelande 2026-08-10 ... |