Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Fanns en motsvarighet från Ford till el Camino som hette Ranchero... tjöp tjöp![]()

Fördelen med en sån eller en El Camino är väl den låga lasthöjden. Vanliga amerikanska pickisar är ju så förbannat höga.Fanns en motsvarighet från Ford till el Camino som hette Ranchero... tjöp tjöp![]()
Nej, så är det nog, det måste till lite mer finess än så. Vad är det där för något, det ser ut som en...ehhh Mini Cooper med godslåda???Teddy. En bullig nybyggd jänkebil är inte du.
Det här är du. Tänk vad vackert med din fina RS250R på flaket inrullandes i depån.
![]()
mmm vacker
nya bilen får bli en colorado som visserligen drar litern bensin, men det får man kosta på sig. vad gör man inte för bakhjulsdrift?
fast om man ska vara ärlig hade ju en el camino varit det enda rätta.
Precis. En hundkoja pickis! Blir det coolare? I don´t think so.2778890Nej, så är det nog, det måste till lite mer finess än så. Vad är det där för något, det ser ut som en...ehhh Mini Cooper med godslåda???
Va, är du otrogen? Trodde du var min egen högst privata lackerareNähh. Nu ska jag ut och lacka kåpor.![]()

Precis. En hundkoja pickis! Blir det coolare? I don´t think so.
Du ruller in i depån, slänger nonchalant in tweedkavajen på passagerarsätet, lyfter ner din production racer, betalar för träningen och häller upp en kopp rykande varmt te ur termosen och tar fram de nybakta sconesen som du inmundigar med engelsk apelsinmarmelad innan första passet. Det är fan klass det.
Nähh. Nu ska jag ut och lacka kåpor.![]()
Herregud, du har rätt, det ÄR ju jag. Tweedkostymen hänger redan i garderoben bredvid klubbkavajen. Jolly Good!
Läckert, men är det inte "Heartbreak hotel" som börjar med "Well since my baby left me..."Se där! En av mina mest eftertraktade Elvis-imitationer som jag utför ofrivilligt när skinnstället ska dras på över axlarna, my world famous Jail House Rock pose. "Well since my baby left me...".

|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |