Chevrolet 55?

Teddy. En bullig nybyggd jänkebil är inte du.
Det här är du. Tänk vad vackert med din fina RS250R på flaket inrullandes i depån. :yoparty
PickupMKIV01.jpg

jag passar på att lägga in ett varmt ord för fiat strada med dubbelhytten (eller förlängda hytten) Den ser aningen hetare ut än skodan och man får på 2 hojjar på flaket och 10 flak öl i hytten. (eller mer än nog med skinställ, hjälmar och sånt om man nu föredrar det) drar 0.6 liter diesel milen med en 929:a på.
fördelen med pickup är att alla småtjejjer som tycker det är tufft med killar som kör hoj ser att man kör hoj även när man kör bil :tuttar

ironiskt nog råkar jag ha en till salu fullservad och med nyss bytta glödlampor :)

Bifogat

• Bil_stunt.jpg
    Bil_stunt.jpg
    111.4 KB · Visningar: 116
Pickis är nice men man måste ha dubbelhytt för att prylar och teampersonal ska hålla sig torra, ordentligt med laskapacitet så man kan ta med ett par hojar och ett hundratal flak öl för att hålla teamet på gott humör.
Fyrhjulsdrift skall av principskäl finnas på alla fyrhjuliga fordon.

Alltså får årets racebuss bli en fulldiffad LT45 4X4 Turbodiesel.

Min "nya" ser ut som denna fast sunkigare och utan kåpa på flaket.

Bifogat

• LT%20seite%20links.jpg
    LT%20seite%20links.jpg
    51.7 KB · Visningar: 63
nya bilen får bli en colorado som visserligen drar litern bensin, men det får man kosta på sig. vad gör man inte för bakhjulsdrift?

fast om man ska vara ärlig hade ju en el camino varit det enda rätta.

Bifogat

• colorado.jpg
    colorado.jpg
    81.2 KB · Visningar: 96
Fanns en motsvarighet från Ford till el Camino som hette Ranchero... tjöp tjöp :tummenupp

Bifogat

• 1972_Ford_Ranchero.jpg
    1972_Ford_Ranchero.jpg
    48.8 KB · Visningar: 100
Jag skall skaffa mg en dodge van istället!

Bifogat

• 6312757591.jpg
    6312757591.jpg
    36.7 KB · Visningar: 107
Teddy. En bullig nybyggd jänkebil är inte du.
Det här är du. Tänk vad vackert med din fina RS250R på flaket inrullandes i depån. :yoparty
PickupMKIV01.jpg
Nej, så är det nog, det måste till lite mer finess än så. Vad är det där för något, det ser ut som en...ehhh Mini Cooper med godslåda???

nya bilen får bli en colorado som visserligen drar litern bensin, men det får man kosta på sig. vad gör man inte för bakhjulsdrift?

fast om man ska vara ärlig hade ju en el camino varit det enda rätta.

Jag har precis köpt en Colorado man kör lätt en hoj med lite lullull på flaket utan att man behöver köra med luckan nerfälld.

Men då kan man inte ha crewcaben som på bilden utan en extendedcab utrymmet bak räcker gott till all utrustning som man inte vill få nerblött.

Så Coloradon rekomderas varmt som en ypperlig hojmobil.:tummenupp

2778890 Nej, så är det nog, det måste till lite mer finess än så. Vad är det där för något, det ser ut som en...ehhh Mini Cooper med godslåda???
Precis. En hundkoja pickis! Blir det coolare? I don´t think so.
Du ruller in i depån, slänger nonchalant in tweedkavajen på passagerarsätet, lyfter ner din production racer, betalar för träningen och häller upp en kopp rykande varmt te ur termosen och tar fram de nybakta sconesen som du inmundigar med engelsk apelsinmarmelad innan första passet. Det är fan klass det. :D
Nähh. Nu ska jag ut och lacka kåpor. :)

Precis. En hundkoja pickis! Blir det coolare? I don´t think so.
Du ruller in i depån, slänger nonchalant in tweedkavajen på passagerarsätet, lyfter ner din production racer, betalar för träningen och häller upp en kopp rykande varmt te ur termosen och tar fram de nybakta sconesen som du inmundigar med engelsk apelsinmarmelad innan första passet. Det är fan klass det. :D
Nähh. Nu ska jag ut och lacka kåpor. :)

Herregud, du har rätt, det ÄR ju jag. Tweedkostymen hänger redan i garderoben bredvid klubbkavajen. Jolly Good!

Herregud, du har rätt, det ÄR ju jag. Tweedkostymen hänger redan i garderoben bredvid klubbkavajen. Jolly Good!

Jag tycker att det är uppenbart. För vissa är det bara helt rätt :)

Bifogat

• teddy.jpg
    teddy.jpg
    59 KB · Visningar: 79
  • bean_mini.jpg
    bean_mini.jpg
    7.7 KB · Visningar: 242
Se där! En av mina mest eftertraktade Elvis-imitationer som jag utför ofrivilligt när skinnstället ska dras på över axlarna, my world famous Jail House Rock pose. "Well since my baby left me...".

Se där! En av mina mest eftertraktade Elvis-imitationer som jag utför ofrivilligt när skinnstället ska dras på över axlarna, my world famous Jail House Rock pose. "Well since my baby left me...".
Läckert, men är det inte "Heartbreak hotel" som börjar med "Well since my baby left me..." :va

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...