Finns en risk att jag kommer få en del skit här men vaf...
Jag är en av de som tycker att Ducatis mc med kåpa är fantastiskt vackra (och moderna),1098, 748 (den pippigula i Italian job är trevlig). Och snart kommer hypermotarden, tyvärr är jag nog för kort för den (171 cm), men fin är den.
Observera nu att denna tråd inte behandlar kvalité, driftsäkerhet, vilka som kör dem etc.
Hursom, vi som inte vill ha kåpa, varför måste vi vara förpassade till 90-talet (monster) eller deras retroserie? Till och med Honda har ju insett att den stora runda lampan i fram tillhör det förgångna (Hornet), när ska Ducati fatta det? Alla andra (i princip) hänger på streetfigher-trenden, men inte Ducati. Jag säger inte att det inte finns utrymme för Monstern, den är kanske jättepoppis, men kan de inte lansera en naken cykel som inte tar en tillbaka till grungetiden, neonfärgade kläder och buffaloskor. Det är kanske dags att differentiera sig lite...
Men det är bara min åsikt
Jag är en av de som tycker att Ducatis mc med kåpa är fantastiskt vackra (och moderna),1098, 748 (den pippigula i Italian job är trevlig). Och snart kommer hypermotarden, tyvärr är jag nog för kort för den (171 cm), men fin är den.
Observera nu att denna tråd inte behandlar kvalité, driftsäkerhet, vilka som kör dem etc.
Hursom, vi som inte vill ha kåpa, varför måste vi vara förpassade till 90-talet (monster) eller deras retroserie? Till och med Honda har ju insett att den stora runda lampan i fram tillhör det förgångna (Hornet), när ska Ducati fatta det? Alla andra (i princip) hänger på streetfigher-trenden, men inte Ducati. Jag säger inte att det inte finns utrymme för Monstern, den är kanske jättepoppis, men kan de inte lansera en naken cykel som inte tar en tillbaka till grungetiden, neonfärgade kläder och buffaloskor. Det är kanske dags att differentiera sig lite...
Men det är bara min åsikt