Eftersom jag aldrig blir riktigt nöjd med mina bilar (har på senare tid kommit fram till att de måste vara jävulsens påfund) så funderar jag på att byta igen.
Har tidigare haft,
Volvo V40 -98
BMW 318is Coupe -93
Nu har jag en BMW 328ia -98.
Planen med den här bilen var att jag skulle kunna vara utan hoj ett tag iaf, om jag hade en finare bil. Så en svart, snygg fullutrustad 328ia med beige helskin, sänkt och schyssta BBS 18":are fick det bli.
Visst bilen är skön som fan, men näe, det är inte värt det!
Så.. Hur fan ska jag göra.
Nu är enda kravet på bilen det att den ska vara skön att åka i.
Jag pendlar 5 mil om dagen plus att det blir några stycken långresor per år på mellan ca 30-90 mil enkel resa.
Måste man lägga ut nära 100000:- för en sån här bil?
Jag vill inte tro det. V40n var faktiskt rätt ok, billig i inköp var den oxå men sen började den rosta och paniken uppstod. Jag hatar rost
Så. Tippsa nu gärna om en stabil bil som hamnar nånstans mellan 45-80 tusen. Visst stor intervall men det måste ju betyda att det finns en massa att välja på?
Själv hittar jag knappt nåt intressant på blocket. Jag behöver hjälp!
Har tidigare haft,
Volvo V40 -98
BMW 318is Coupe -93
Nu har jag en BMW 328ia -98.
Planen med den här bilen var att jag skulle kunna vara utan hoj ett tag iaf, om jag hade en finare bil. Så en svart, snygg fullutrustad 328ia med beige helskin, sänkt och schyssta BBS 18":are fick det bli.
Visst bilen är skön som fan, men näe, det är inte värt det!
Så.. Hur fan ska jag göra.
Nu är enda kravet på bilen det att den ska vara skön att åka i.
Jag pendlar 5 mil om dagen plus att det blir några stycken långresor per år på mellan ca 30-90 mil enkel resa.
Måste man lägga ut nära 100000:- för en sån här bil?
Jag vill inte tro det. V40n var faktiskt rätt ok, billig i inköp var den oxå men sen började den rosta och paniken uppstod. Jag hatar rost
Så. Tippsa nu gärna om en stabil bil som hamnar nånstans mellan 45-80 tusen. Visst stor intervall men det måste ju betyda att det finns en massa att välja på?
Själv hittar jag knappt nåt intressant på blocket. Jag behöver hjälp!