Honda CBR 1000/600 RR-Tråden

• Thread starter Thread starter MC Doktorn
  • Start date Start date
Det kommer förmodligen att testas en del med Flapper moden i samband med slip-on montering. Kommer att köra den helt orginal i bänk först, sen med flapper mod, sen utan flapper med slip-on och sist en körning med flapper och slip-on så vi vet vad som händer på pappret. Detta är inplanerat till torsdag och ska lägga upp resultatet här sedan.
Men bara ett häftigare insugsljud är ju guld värt...

/Martin

Hej

Undrar om någon vet skillnaden mellan en 06:a och en 07:a 1000 (förutom priset) :) /René

Rostfritt Oval 2990kr
Titan Oval 3990kr

Kolla på: http://www.bikersneed.se/
Dom har dessa Scorpion slip-on. Superbra pris & ljud!
+ att dom har massa annat kul med :tungan

tittat lite på deras sortiment, tyvärr tycker jag att dom hade dyra priser på de saker jag tittat på. ng-racing tycker jag har vettiga priser, dock har dom litet utbud :-(

kan finns någon som har bra tips på något ställe som har bra utbud till honda som även har vettiga priser ?

hej! tyvärr ingen honda ägare, längre... Men drömhojen är ju en CBR fireblade typ... sneglar lite på 600...

Lär ju aldrig ha råd o byta upp mig men nån gång ska man väl vinna på lotto

Någon som kan PM:a reg nr för en CBR 600 RR 03-06a?
skulle vilja se vad försäkring kostar på mig.

Lycka till i sommar med era hojar :)

tittat lite på deras sortiment, tyvärr tycker jag att dom hade dyra priser på de saker jag tittat på. ng-racing tycker jag har vettiga priser, dock har dom litet utbud :-(

kan finns någon som har bra tips på något ställe som har bra utbud till honda som även har vettiga priser ?

Dyra priser?? Jag tycker dom har väldigt konkurrenskraftiga priser. Har handlat mkt där. Men men..
Ska du ha billigare får du nog börja kolla utländska sidor, men då kommer frakten till åxå..

mm

har en fråga angående repsol modellen.. tänkte på dom olika klistermärkena som sitter längst ner på de svarta på kåpan. är de något man får sätta dit själv eller sitter dom standard? för har sett en me lite annorlunda sådana märken så tänkte om får hojjen tom där ny.

´//Johan

har en fråga angående repsol modellen.. tänkte på dom olika klistermärkena som sitter längst ner på de svarta på kåpan. är de något man får sätta dit själv eller sitter dom standard? för har sett en me lite annorlunda sådana märken så tänkte om får hojjen tom där ny.

´//Johan

Dekalerna kommer i lådan när hojen är ny, men oftast sätter nog Återförsäljaren dit den för att skylta med i butiken.

Cbr1000rr

Har en 1000RR -06:a att sälja. Ngn intresserad? Hör av er!

Är grymt nöjd med hojen. Säljs pga att jag vill ha en Repsol. Så, det kommer att bli samma märke och modell även denna säsong!:tummenupp

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon