Alien vs bike

Rörramen var snygg, men designen var ju inget spesciellt. (utöver att det var fult som stryk)

Fruktansvärt ful. Men det vore ju jävligt fett med en R1200 som lämnar 150 häst.

I artikeln ställer de sig frågan om BMW öht ska bygga sporthojar. Självklart ska de det! Det finns ju otroligt mycket erfarenhet av racing inom koncernen så om man bara satsade så skulle man nog kunna åstadkomma något jävligt hårigt. BMW har äntligen börjat tvätta bort sin gubbstämpel och de har gjort ett bra jobb hittills. Det är bara en riktig superbike som fattas.

Tja, vi är ju alla Aliens, så varför inte!? :D

Någon som vet hur man gör för att få upp bilden så där över hela skärmen som Bike gör om man klickar på bilden på sidan?

Stod något om "PHPSESSID" i källfilen men det kanske man inte behöver ha med?

Ful eller inte så var ju vissa delar av lösningen intressanta, som t.ex. att kunna "snabbombygga" för bana.

Klart BMW ska fortsätta att försöka bygga sporthojar, dom är ju snart där nu! Inom ett par år så kommer dom lyckas slå huvudet på spiken tror jag.

sicka jävla torrisar ni e.. den va ju hur fet som helst ju, mer nytänkande och vågad design!!:tummenupp

påminner lite om cagiva raptor. det tog ett tag för mig att vänja mig med den, är förmodligen samma med denna bmwn
f7_27.JPG

a0_27.JPG

Last edited:
Slutsatsen är väl ungefär sluta dissa, känn dig frånkörd. Man blir lätt irriterad över alla som kategoriskt dissar BMW för all dess liv och ve. Jag skulle hellre se en mer positiv attityd. Trist med en så jävla aggro attityd hela tiden. Börja boxas istället för att racka ner på folk som kör en viss hoj.

*/ ?>
Nyheter
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...