Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
var dags för en "abbstinenstvätt" och lite polering... gjorde då 2 flugor på smällen och tog ett par foton att delamed mig av i vinter mörkret![]()
vad tycks förresten om den nya röven ??
Mvh Fredric
ser bra ut, men för guds skull... av med skjutspinnarna bak![]()

de var avplockade men det är alltid ett tjat om att få åka med hela tiden och jag orkar inte så och skruva av och på hela tiden bara för att jag har svårt att säga nej![]()

Inte för att vara en glädjedödarn, men e det godkännt vid en besiktning eller måste du sätta tillbaka alla org delar igen?
snyggt förövrigt
Keep up the good work![]()
ser bra ut, men för guds skull... av med skjutspinnarna bak![]()

Håller med! Hojen är skitfin, men bort med skjutspinnarna, man skjutsar inte på en sporthoj!& byt bakdäcket innan säsongen startar, det ser ganska platt ut på mitten!
![]()
utanför korvmojen. Om man inte skjutsar hem dom efter att dom blivit impade så missar man ju mer än halva poängen med att betala svindyr försäkring på hojen! Då kunde man ju lika gärna köra bana och slippa försäkringskostnaden, där finns inte heller så mycket brudar att impa på.
mot din rygg!Klart man skjutsar på sporthoj! Man kör ju supersporthoj för att impa på brudarnautanför korvmojen. Om man inte skjutsar hem dom efter att dom blivit impade så missar man ju mer än halva poängen med att betala svindyr försäkring på hojen! Då kunde man ju lika gärna köra bana och slippa försäkringskostnaden, där finns inte heller så mycket brudar att impa på.
Behåll passagerarpinnarna och njut avmot din rygg!

|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |
|
|
Shelby Turner, klar för GGN
Pressmeddelande 2026-08-05F... |