Min R6:a efter tvätt och mindre skönhetsoperation

Andrésen

återfallet är nära!
Gick med
17 Apr 2006
Hoj
just nu... ingen
var dags för en "abbstinenstvätt" och lite polering... gjorde då 2 flugor på smällen och tog ett par foton att delamed mig av i vinter mörkret :)
vad tycks förresten om den nya röven ??

Mvh Fredric

Bifogat

• DSC00005.JPG
    DSC00005.JPG
    95.7 KB · Visningar: 703
  • DSC00007_edited.JPG
    DSC00007_edited.JPG
    108.2 KB · Visningar: 704
Mycket snygg hoj :) vet inte vad ja tycker om den nya R6.an förövrigt men det gjorde väldigt gott att göra de där förändringarna =)

Ser bra ut. Men vinkla till skylten lite så den inte tar i bakdäcket vid första vägguppet. ;)

mm är avundsjuk, hade det inte vart för att den är så liten och jag så lång hade det nog blivit en sådan för mig med.

jo riktigt fin var den!
men ta bort skjutspinnarna ändå tycker jag, inte så jobbigt o skruva på dom innan du ska ta med dej en polare ju ;)

skylt

de var avplockade men det är alltid ett tjat om att få åka med hela tiden och jag orkar inte så och skruva av och på hela tiden bara för att jag har svårt att säga nej :tungan

Inte för att vara en glädjedödarn, men e det godkännt vid en besiktning eller måste du sätta tillbaka alla org delar igen?
snyggt förövrigt
Keep up the good work:yoparty

Inte för att vara en glädjedödarn, men e det godkännt vid en besiktning eller måste du sätta tillbaka alla org delar igen?
snyggt förövrigt
Keep up the good work:yoparty

måste slänga dit orginal igen vid bes:mad: men det är bolton så det är bara släppa 4skruvar och dra ur 3 sladdar sen är det bara göra den proceduren baklänges och vipps så blir de glada på besikningen :)

Håller med! Hojen är skitfin, men bort med skjutspinnarna, man skjutsar inte på en sporthoj! :) & byt bakdäcket innan säsongen startar, det ser ganska platt ut på mitten!:tungan

Klart man skjutsar på sporthoj! Man kör ju supersporthoj för att impa på brudarna :tuttar utanför korvmojen. Om man inte skjutsar hem dom efter att dom blivit impade så missar man ju mer än halva poängen med att betala svindyr försäkring på hojen! Då kunde man ju lika gärna köra bana och slippa försäkringskostnaden, där finns inte heller så mycket brudar att impa på.

Behåll passagerarpinnarna och njut av :tuttar mot din rygg!

Klart man skjutsar på sporthoj! Man kör ju supersporthoj för att impa på brudarna :tuttar utanför korvmojen. Om man inte skjutsar hem dom efter att dom blivit impade så missar man ju mer än halva poängen med att betala svindyr försäkring på hojen! Då kunde man ju lika gärna köra bana och slippa försäkringskostnaden, där finns inte heller så mycket brudar att impa på.

Behåll passagerarpinnarna och njut av :tuttar mot din rygg!

Har du med skinnställ & hjälm till dem menar du?:;)
Nej, en sporthoj ska man inte skjutsa på, :) de är inte skapta för det & inte ens bekväma för varken förare eller passagerare som regel.

grejen är att jag måste plocka plasten ibak för att komma åt att sätta i plastluckorna som döljer hålen... och jag vägrar köra omkring med två hål där under då har jag hellre två "töntiga" pinnar...:fakta

Nyheter
Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Ny 500-kubiks retro från Honda