Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
hej!
är det någon som vet om ett helsystem från en ktm625 -04 passar en -02?
nästa fråga, är det samma avgassystem på 640 som 625?
nån som har koll på detta?
/mvh erik
hej!
är det någon som vet om ett helsystem från en ktm625 -04 passar en -02?
nästa fråga, är det samma avgassystem på 640 som 625?
nån som har koll på detta?
/mvh erik
På fråga A svara vi: JA
På fråga B: NEJ
Ja det passar på båda modellerna.Det enda som skiter sig är om man har något gammalt Domarör eller liknande gjort för kickstartmodellern och ska försöka få det att passa en med elstart.Men, vad gäller eftermarknadssystem är det väl samma på 640/625? det är det intrycket jag fått efter att ha läst kataloger
Men, vad gäller eftermarknadssystem är det väl samma på 640/625? det är det intrycket jag fått efter att ha läst kataloger
Det ska inte vara några problem.Hade du en -02 utan elstart?systemet i fråga är ett Big Gun och det står att det ska passa på 04-05 men då tolkar jag det som att det ska det funka på min hoj alltså?
Det ska inte vara några problem.Hade du en -02 utan elstart?
systemet i fråga är ett Big Gun och det står att det ska passa på 04-05 men då tolkar jag det som att det ska det funka på min hoj alltså?
625-02 SC har ingen el-start!
å fan har inte sett big gun system på en KTM bara på XR650!
stod det att det gällde bara LC4 04-05 varför just bara 04-05???

Det skumma e ju att 04 har en slutrör och 05:an har två
Om det nu inte är SXC modellen
Det vet jag.Jag undrade bara om han hade en -02 för då går det ju att skruva dit vilket jävla rör som helst om nu Biggun skulle fått för sig att göra ett speciellt för 660 utan kröken runt startmotorn exempelvis.625-02 SC har ingen el-start!
Det vet jag.Jag undrade bara om han hade en -02 för då går det ju att skruva dit vilket jävla rör som helst om nu Biggun skulle fått för sig att göra ett speciellt för 660 utan kröken runt startmotorn exempelvis.
Det vet jag.Jag undrade bara om han hade en -02 för då går det ju att skruva dit vilket jävla rör som helst om nu Biggun skulle fått för sig att göra ett speciellt för 660 utan kröken runt startmotorn exempelvis.
Jo det var de jag reagerade på om det var från en SXC medan SMC har dubbla dämpare!
min är 02a ja, ingen elstart...
SX EXC SXC ska det tydligen passa, 04-05 då alltså
Hojjarna kanske säljs med andra modellbeteckningar i USA?Men ljuddämparen sitter ju på höger sida på RFS modellerna "SX & EXC" och på LC4 på vänster sida! Hur fasen blir det då pga böjen på dämparen???
Men ljuddämparen sitter ju på höger sida på RFS modellerna "SX & EXC" och på LC4 på vänster sida! Hur fasen blir det då pga böjen på dämparen???
Hojjarna kanske säljs med andra modellbeteckningar i USA?
Alla med den motorn 400,450,520,525 osv.vad betyder RFS modeller?![]()
|
|
Bikeweekend på Kjula denna helg
Den 22-23 augusti är det da... |
|
|
Motorcycle Inferno #8
Den 5 september blir Laxhol... |
|
|
Tiotusentals körde Mälaren Runt
Lördagen den 15 augusti gen... |