Roadracing i rutan nästa onsdag!!!

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Erkänt tjatig roadracingförare med en TYDLIG:D miljöprofil kommer att ses i rutan nästa onsdag!! Då syns MÒZZBERRK i ett reportage i TV4 Halland/Skåne (Ratta på digitalboxarna nu!!) Fräsiga :rolleyes: åkbilder utlovas!
preliminärt sänds det 09.40!

Det är inne med miljö nu....

SNF:s generalsekreterare Svante Axelsson håller inte med om att föreningen lurat någon. Han menar att det fortfarande är oklart om det blir ett överskott på utsläppsrätter för perioden fram till 2007.
– Vi agerar så klokt vi kan. Det är viktigt att inte börja hugga på goda initiativ och bra idéer, säger han.

Svantes resonemang är ju underbart korkat.
Det är fortfarande oklart om de utsläppsrätter som folk har köpt gör någon nytta men de fortsätter att sälja dem :rolleyes:

Erkänt tjatig roadracingförare med en TYDLIG:D miljöprofil kommer att ses i rutan nästa onsdag!! Då syns MÒZZBERRK i ett reportage i TV4 Halland/Skåne (Ratta på digitalboxarna nu!!) Fräsiga :rolleyes: åkbilder utlovas!
preliminärt sänds det 09.40!

Det är inne med miljö nu....

Kul! Mer hoj i rutan!!:)

& den 24 smäller WSBK / SS600 igång & den 10 Mars MotoGP.
Bra att du inleder säsongen!:tummenupp

Fram med din bästa vattenkammning och se ut som en söndagskolepojk så kommer där säkert en massa tanter till SM....

Ecksackt! Det är en målgrupp där det inte borde vara något problem att höja åskådarmängden med 1000%. :tummenupp
Vattenkammning... fan, glömde det!!:huvet
Spricker det nu?

Ecksackt! Det är en målgrupp där det inte borde vara något problem att höja åskådarmängden med 1000%. :tummenupp
Vattenkammning... fan, glömde det!!:huvet
Spricker det nu?

Icke, bara du satt i soffan med skinnstället öppet till naveln och upproriskt proklamerade RR förarens fysik jämfört med andra fjant sport utövare:D

:7peta inte i skinnställ utan i de classiska GeKå-kallingarna, då kommer hela lass med PRO-tanter farande :tungan
Mozzberck gjorde en kupp med sin miljösatsning, nu är han känd i hela Sverige som den ekologiska tävlingsmänniskan.

Bifogat

• DSCF0050.JPG
    DSCF0050.JPG
    42.4 KB · Visningar: 55
:7peta inte i skinnställ utan i de classiska GeKå-kallingarna, då kommer hela lass med PRO-tanter farande :tungan

Faktiskt finns det en risk/chans att det blir lite GeKå:s kallingar i rutan…
Det är så här; Reportaget är redan gjort. De intervjuade mig på MC-mässani Varberg men tyckte att ”Vi måste ju ha lite körbilder!” Följdakligen gjorde vi upp om att de skulle komma på onsdag 14/2. De hade lovat ringa mig till jobbet 30 min innan de var framme i varberg så skulle vi ses på en öde väg utanför stan någon gång efter tolv.
Så blev det givetvis inte. Mitt under en lektion (hade prov med ett gäng sjuor) ringde de och sa: "Vi står utanför skolan! Vi måste göra det nu! Vi ska vara på ett annat ställe om 45 minuter”! Fort ut, lastade av hojen, startade, av med kläderna och svida om. Kameran rullade så det finns en chans/risk att det blir lite kallingar!!
Sen fick jag köra fram och tillbaka på en väg/parkering på sjukhuset som vanligen är öde men som nu var grym trafik för att alla skulle på lunch. Bilar (och folk/skolbarn) överallt! Höll dessutom på att göra en snygg vurpa när jag skulle göra en start och hojen spann loss!!! Det har jag aldrig varit med om förr.
Nåväl, om allt är med/mot mig så är det både kalsonger och benfladder med hoj pekandes åt ALLA håll med i rutan…

Faktiskt finns det en risk/chans att det blir lite GeKå:s kallingar i rutan…
Det är så här; Reportaget är redan gjort. De intervjuade mig på MC-mässani Varberg men tyckte att ”Vi måste ju ha lite körbilder!” Följdakligen gjorde vi upp om att mig så är det både kalsonger och benfladder med hoj pekandes åt ALLA håll med i rutan…

WELTKLASSE!!!!

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck