Mona Sahlin...

  • Thread starter Thread starter JT
  • Start date Start date
Hejja sossarna, vilket kap till ledare dom fått :D :tummenupp
 
Nu har det kanske inte med hennes politik att göra..
Men får man verkligen vara sådär ful i TV?

That's a face for radio..
 
Dax för mb & chrille att kliva in & försvara flickstackarn? Sossar är väl inga fifflare? :va
 
Damn, 98 p-böter! Har hon extraknäckt som målvakt, för hon kan väl inte ha skrapat ihop alla alldeles själv?
 
Idag valdes hon till partiledare för sveriges största parti, tragiskt!
 
Äntligen får kommunisterna den "ledare" de förtjänar.

Blev du "döpt" i toaletten av den lokala SSU-styrelsen eller något när du gick i högstadiet eller vad är det som har gjort dig så bitter och hatisk när det gäller sossarna?!

Detta är en fråga som jag funderat över de senaste åren sedan jag blev medlem här. Det är en sån där evig SH-fråga som jag bara inte kan släppa. En av de där "eviga SH frågorna"...
- Vem är GR?
- Hur kommer det sig att ingen har sett PF samtidigt som GR?
- Varför är Valmers så bitter så snart någon nämner S eller ännu värre, VP.
- Hur kunde X få för sig att det var en bra idé att nämna sin silvertejpsfetishism för sin tjej?
 
Det mest fascinerande r väl att en person med hennes trackrecord kan bli partiledare? Andra får avgå för betydligt mindre. å anrda sidan får ju mässing harva runt i partistyrelsen så ett pucko mer eller mindre kanske inte räknas. Det är en mök dag när Sveriges största parti kan välja en så inkompetent person till partiordförande.
 
Det mest fascinerande r väl att en person med hennes trackrecord kan bli partiledare? Andra får avgå för betydligt mindre. å anrda sidan får ju mässing harva runt i partistyrelsen så ett pucko mer eller mindre kanske inte räknas. Det är en mök dag när Sveriges största parti kan välja en så inkompetent person till partiordförande.

Fast ändå känns det ganska bra att veta att alla andra partiledare man
tycker illa om blir tvungna att debattera med någon som är så tröttsam
och irriterande.
 
Tidningen Café har någon typ av besserwisser som graderar vad som är bra respektive inte bra i varje nummer, så här skrev han om Måna:

Jag säger inget om hennes politik, men blotta tanken på att vi nu i fyra år ska behöva lyssna på en oppositionspolitiker - vars främsta arbetsuppgift redan från början ju är att gnälla på regeringsmakten - med en stämma som låter som gaffelskrap mot en porslinstallrik ger mig rysningar

:hihi
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top