Jag tror inte att jag kommer få så stora problem med kickandet. Som de flesta säger är det ju bara något man måste lära sig. som så mycket annat i livet. Som ett exempel knyter jag skorna själv. Det kunde jag inte när jag vart nyfödd.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Jag tror inte att jag kommer få så stora problem med kickandet. Som de flesta säger är det ju bara något man måste lära sig. som så mycket annat i livet. Som ett exempel knyter jag skorna själv. Det kunde jag inte när jag vart nyfödd.![]()
Kicka 4t är jävligt när man kört 2h i skogen, vurpar, trött som fan och hojen grinar
Men på gata är det inga problem alls

Jag tror inte att jag kommer få så stora problem med kickandet. Som de flesta säger är det ju bara något man måste lära sig. som så mycket annat i livet. Som ett exempel knyter jag skorna själv. Det kunde jag inte när jag vart nyfödd.![]()

För att gå tillbaka till tråden så önskar jag dig lycka till med nya hojen! Tror du kommer blir riktigt nöjd oavsett elstart eller kickEller både och
![]()

Tack så mycket. Jag tror säker att jag kommer bli hur nöjd som helst. Det är ju grymt fina cyklar.
Nu får alla här bara hålla tummarna att jag får papper på min anställning nu i veckan.![]()
Du får ta med dig kicken när du lämnar hojjenJag som bor i lägenhet och är hänvisad till mer eller mindre öppet garage eller himlen som tak. Hur ska man bygga in en fin startspärr på cykeln?
Du får ta med dig kicken när du lämnar hojjen![]()
Jag vet att jag saboterar den här tråden här nu men jag är såå glad![]()
Ringde hyresvärden idag och frågade om garage. Trodde det skulle vara 50 års väntetid men from maj har jag ett garage med egen port och egna väggar![]()
Ser lovande ut.

) från brorsan när jag kommit hem. En av sakerna han tog upp var behovet av garage. Motvilligt får jag erkänna att ett sådant behövs. Mor och far vill nog inte låta bilen stå ute för att min hoj ska få stå inne. Jag bor alltså fortfarande hemma.Åkte till Superbike i Gbg idag. Jättetrevliga killar! Synd att inte Rasorblade vart där bara.
Nu har jag bestämt mig. 660n är ju bara SÅ snygg! En sånn blir det.
Tyvärr mötte jag lite negativism (om det finns ett sånnt ord?) från brorsan när jag kommit hem. En av sakerna han tog upp var behovet av garage. Motvilligt får jag erkänna att ett sådant behövs. Mor och far vill nog inte låta bilen stå ute för att min hoj ska få stå inne. Jag bor alltså fortfarande hemma.
Frågan lyder alltså nu:
Vem i Malmö har en extra garageplats alternativt ett stort eget garage, som jag kan hyra in mig i/på?
|
|
Bikeweekend på Kjula denna helg
Den 22-23 augusti är det da... |
|
|
Motorcycle Inferno #8
Den 5 september blir Laxhol... |
|
|
Tiotusentals körde Mälaren Runt
Lördagen den 15 augusti gen... |