Ktm "snömoped" Byggtråd

Jajjomänzan! Här kommer färska "spionbilder" på Tede:s bygge.
Alltid lika skoj att se ett så seriöst bygge. "Enn får välann lyft på hatt´n!" :tummenupp
:Bugar :Bugar :Bugar Fina bilder ..:pannkyss tog nån till hemma ,upptäckte att ett skydd för snösprut skulle nog va på sin plats man blev rätt snöig o blöt
om:arsele

Bifogat

• snö525-1.jpg
    snö525-1.jpg
    79 KB · Visningar: 985
  • snö525.jpg
    snö525.jpg
    87.9 KB · Visningar: 903
  • snö525-2.jpg
    snö525-2.jpg
    100.9 KB · Visningar: 1,097
hur verkar hållbarhet vara?

hur verkar hållbarhet vara?
Tja.. körde bara nån mil idag ..en del på gropig hård skoterled ,och pga tidsbrist imorse före visningen flyttade jag bara över crossgaffeln frå sx:en o den är på tok för hård:huvet slappt ställd endurofjädring e nog att föredra:rolleyes: men för övrigt så e det nog bara en "klotning" som kommer pajja något av konstruktionen....:)

Typiskt att man skulle hinna flytta ner innan den blev "klar" :gnissla. Men det går inte att säga annat att man är imponerad. :tummenupp Riktigt snyggt byggt. :yoparty

Fy fan vad ball den blev!!!

All cred till dig!

Jag vill köpa en sats NUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!! :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp
Har börjat plocka ihop delar till ett till kitt , men prion ligger på enbart KTM hojar:D :D :D ta chansen byt upp dig så bygger jag...tycker inte om "smurfmopeder" speciellt mycke:hihi

Har börjat plocka ihop delar till ett till kitt , men prion ligger på enbart KTM hojar:D :D :D ta chansen byt upp dig så bygger jag...tycker inte om "smurfmopeder" speciellt mycke:hihi

Sugen att kika på om du lätt kan spegelvända hela bygget, dvs för en hoj med kedjan på andra sidan ?? :tummenupp :)

Sugen att kika på om du lätt kan spegelvända hela bygget, dvs för en hoj med kedjan på andra sidan ?? :tummenupp :)
Japp jajjomänsan Redan kollat ...ska ru ha ett kitt eller:D det skulle sitta som "fläskläpp"på en husa 650 mycke vrid :tummenupp

Japp jajjomänsan Redan kollat ...ska ru ha ett kitt eller:D det skulle sitta som "fläskläpp"på en husa 650 mycke vrid :tummenupp

:tummenupp :tummenupp
Det var lite åt det hållet jag tänkte. Sålde min XT i helgen så just nu har jag lite stålar över till nåt skoj. Tanken var att "nåt skoj" skulle bli en mindre mer renodlad enduro men jag kan alltid övertalas att göra korkade saker. Det har hänt förut :D
Vi har ju såklart inte nog med snösäsong här nere för att det ska vara vettigt, eller ens i närheten av vettigt, men vem fan har sagt att det ska vara vettigt för att vara skoj....

Intressant bygge! Är du inte rädd att bakre delen av boggin vrider sej när du lägger ner?

Nix det finns inga "krafter "från sidan när man lägger ner,o sen på det så kommer jag att bygga om den där bak ...bilder kommer..kanske sent i kväll:)

Inskickat av V-Moto
<OT>
Snälla lägg inte upp bilder på sidor som dessa, de försöker installera spyware:
http://imagesocket.com/
</OT> ?
Verkar som att du klagar på bildlänken till imagesocket. Nu är den borttagen.:tråkad
Obs. Varför ändra mitt quote till oigenkännlighet och dessutom behålla länken till imagesocket som du är missnöjd med? Ta sånt här via PM istället, plus att du kan skaffa internet security om du har virusnojja. Själv har jag inte fått in nåt skadligt via bildtjänsterna. :D

Last edited:

Har precis sålt smurfmopeden håller på att förhandla pris på en Ktm 525 :tummenupp

Back