Dokumentär om SD kl 2100 på TV4.

Är tjockisen sängvätare också? :D

Woow, standupcomedian Markus!

Ja, och därav vill man inte höra något förrvirrat snack om att SD är ett lika stort hot som kulturrevolutionen. Det är ett missnöjesparti, varken mer eller mindre.

SD är mer än ett missnöjesparti, det är brunskjortor som har skaffat kavaj och därmed också kan lura till sig fler röster.

Last edited:
Japp, det är märkligt. Men kommunismen handlar i grund och botten om att alla är lika värda och har samma rättigheter. Att det i praktiken inte är så vet ju de allra flesta. Vad jag ville komma fram till var att vänstersidan kämpar ändå för en bättre värld, där alla får en chans, där alla har rätt att existera vilket inte högern förespråkar direkt.

de vill uppnå precis samma sak bara att man inte vill "ta bort" samma människor.

SD är mer än ett missnöjesparti, det är brunskjortor som har skaffat kavaj och därmed också kan lura till sig fler röster.

Jaha, vad bra att du av alla moppeungar vet då. Inga andra politiska analyser att dela med dig av, något ni lärt er på OÄ t.ex.?
:pannkyss

Såg ej programmet.. dem fick min röst sist iaf., o nästa val är dem över 4%.. skrämmande va.. Egentligen vill jag inte att dem ska vinna, ville bara att namnet Sverigedemokraterna och vad man förknippar det med ska komma upp lite. :gnissla

Många som är 15-17 nu kommer säkerligen rösta på dem nästa val. :pannkyss

Såg ej programmet.. dem fick min röst sist iaf., o nästa val är dem över 4%.. skrämmande va.. Egentligen vill jag inte att dem ska vinna, ville bara att namnet Sverigedemokraterna och vad man förknippar det med ska komma upp lite. :gnissla
Många som är 15-17 nu kommer säkerligen rösta på dem nästa val. :pannkyss

Utveckla. (?)

Jaha, vad bra att du av alla moppeungar vet då. Inga andra politiska analyser att dela med dig av, något ni lärt er på OÄ t.ex.?
:pannkyss

Hihi.

de vill uppnå precis samma sak bara att man inte vill "ta bort" samma människor.

Vilka människor anser dom inte är lika mycket värda?

Last edited:
Meningsmotståndare, kulaker, bönder, präster, adel etc etc kommunisterna var aldrig kräsna, i realiteten gick ingen säker. Som det brukar vara i totalitära vansinnesstater.

Nu missförstår du allt igen, korkan vill veta om dagens AFA-drägg, inte om de du läser i dina tråkiga böcker på kvällarna.
Vad har hänt med Skåne, är ni degenererade hel bunten? :rofl

Meningsmotståndare, kulaker, bönder, präster, adel etc etc kommunisterna var aldrig kräsna, i realiteten gick ingen säker. Som det brukar vara i totalitära vansinnesstater.

Ok, jag ställde väl den frågan rätt så dumt. Vad jag på något långsökt försök försökte få fram var att AFA åtminstone inte är främlingsfientliga och ser ner på folk pga hudfärg, etnicitet, religion, läggning osv..

Dock kvarstår faktum att AFA är en bunt idioter som närmast borde terroriststämplas med tanke på deras bombattentatsförsök mot bla MCD.

Nu missförstår du allt igen, korkan vill veta om dagens AFA-drägg, inte om de du läser i dina tråkiga böcker på kvällarna.
Vad har hänt med Skåne, är ni degenererade hel bunten? :rofl

Lorkan är bannad, visste inte du det?

Last edited:
Och vad är "riktigt" med Köpenhamn egentligen?

Danskjävlar! :mad:

Mysig stad, Europas trevligaste människor, god öl, frigjorda kvinns, möjlighet att orädd gå ensam hem på natten, osv. Enda nackdelen är att alla danskar röker.

Jag drar mig lite mera åt SD än det motsatta hållet, därmed säger jag inte att jag skulle kunna tänka mig att rösta på dom. Anledningen till att jag gör det är för att jag hatar allt vänsterpack (finns undantagsfall).

Om jag inte missminner mig så har den absoluta majoriteten av sk dokumentärer om rasister och dyligt sänts av SVT eller kanal5 (stenbeck är inte jude)

Så, Om jag inte missminner mig så är det väll just tv4 som sände den sk "nollrasismveckan".

Det måste betyda att de deltar i den världsomspännande sionistiska konspirationen.

Öh, nej, men jag syftade på att dom gjorde mer dokumentärer och skit om rasism än dom andra kanalerna gör, så nu vet jag inte vart du har fått det dära ifrån. Läs först, skriv sen.:fatta!

Last edited:
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...