Dokumentär om SD kl 2100 på TV4.

Bara jag som tror SD kommer få mer röster nästa val?
Jag tror seriöst dom kmr nå 4% inom en snar framtid.

Det skulle vara lite meckigt (läs svårt) att hitta några porträtt att hänga upp som inte visar massmördare då så gott som samtliga kommunistledare (om inte samtliga) även har lett folkmord

Det skulle vara lite meckigt (läs svårt) att hitta några porträtt att hänga upp som inte visar massmördare då så gott som samtliga kommunistledare (om inte samtliga) även har lett folkmord
Ja, och därav vill man inte höra något förrvirrat snack om att SD är ett lika stort hot som kulturrevolutionen. Det är ett missnöjesparti, varken mer eller mindre.

skillnaden på högerpacket och vänsterpacket är att vänsterpacket kämpar för en värld där alla - som i ALLA - är lika värda

Själv tycker jag det är pinsamt och rent ut sagt vidrigt att KPU, AFA och andra liknande grupper tar till våld för att sprida sin 'alla-är-lika-värda-propaganda' för enligt deras handlingar är de ju inte det.

Det här är ju en motsägelse. Det är ju vänsterpacket som med stenkastning, brandbomber och övrigt våld försöker påtvinga människor sin egen ideologi. Det kallar inte jag att värna om alla människors lika värde - i vänsterpackets värld handlar det om att bekämpa människor med avvikande åsikter. Den som inte håller med dem, är helt enkelt inte lika mycket värd.

Men det är ju så, eller kan du bevisa motsatsen?

Det är ju du som kommer med fullständigt absurda påståenden och då är det du som har bevisbördan. Eller vänta nu, konspirationsteorier behöver inte bevisas, det räcker med att man "vet" efter att ha läst Der Sturmer och diverse islamistisk hatpropaganda mot judar.

Sen har vi standardargumentet, allt som talar mot att TV4 är en sionistisk propagandakanal är förfalskade fakta för att dölja sanningen, som underligt nog bara har funnits av fullständigt hjärndött pack i Svenska motståndsrörelsen och Svenska Jihadklubben.

Varför krigar folk mot usa... är dom bara ett gäng kanibaler som inte vet hut? Är dom bara helt pantade? Om folk ändå kunde läsa på lite bakgrund, om folk kunde lära sig saker som inte bara är propaganda i tv och skolböcker...

Du menar som i Mein Kampf? Där står minsann sanningen och den rätta bakgrunden....

Vad i helvete pratar du om? Varenda jävla kryptokommunist hyllar dirket eller indirekt folkmord, du hittar inte en aktiv vänsterpartist som inte varit på ett möte i en lokal där det hängt porträtt på massmördare.

Japp, det är märkligt. Men kommunismen handlar i grund och botten om att alla är lika värda och har samma rättigheter. Att det i praktiken inte är så vet ju de allra flesta. Vad jag ville komma fram till var att vänstersidan kämpar ändå för en bättre värld, där alla får en chans, där alla har rätt att existera vilket inte högern förespråkar direkt.

Japp, det är märkligt. Men kommunismen handlar i grund och botten om att alla är lika värda och har samma rättigheter. Att det i praktiken inte är så vet ju de allra flesta. Vad jag ville komma fram till var att vänstersidan kämpar ändå för en bättre värld, där alla får en chans, där alla har rätt att existera vilket inte högern förespråkar direkt.

Du verkar ju helt slut, hoppas du får böjveckseksem. :fakta

Det här är ju en motsägelse. Det är ju vänsterpacket som med stenkastning, brandbomber och övrigt våld försöker påtvinga människor sin egen ideologi. Det kallar inte jag att värna om alla människors lika värde - i vänsterpackets värld handlar det om att bekämpa människor med avvikande åsikter. Den som inte håller med dem, är helt enkelt inte lika mycket värd.

Det är en fruktansvärd motsägelse och helt ärligt förstår jag inte hur de kan leva med det själva, att så grovt slakta sin egen utopi.

Varför pratar alla om "vänster-höger" när det gäller patrasket som utövar våld och förtyck mot oliktänkande? De äro alla krondårar som står skuldra vid skuldra på cirkelns baksida, enade mot allt vettigt och förnuftigt.

Vänster-högersnacket är bara semantik. Byt ut klass mot ras så är kommunisten plötsligt nazist.

Varför pratar alla om "vänster-höger" när det gäller patrasket som utövar våld och förtyck mot oliktänkande? De äro alla krondårar som står skuldra vid skuldra på cirkelns baksida, enade mot allt vettigt och förnuftigt.

Vänster-högersnacket är bara semantik. Byt ut klass mot ras så är kommunisten plötsligt nazist.

Inte alls, bl.a. vänsterpartiets nämndemän kör ju stolkastning på Sergelgatan på nationaldagen så det är i högsta grad relevant.

För övrigt viskade en fågel i mitt öra att det är den goda lorkan/korkan/dorkan (kbhmn) som blivit bannad, öppnat nytt SH-konto och därefter startat denna tråd, stämmer det?

2755106 Inte alls, bl.a. vänsterpartiets nämndemän kör ju stolkastning på Sergelgatan på nationaldagen så det är i högsta grad relevant.

För övrigt viskade en fågel i mitt öra att det är den goda lorkan/korkan/dorkan (kbhmn) som blivit bannad, öppnat nytt SH-konto och därefter startat denna tråd, stämmer det?
Högst troligt ja..

Swedie är inte lika hård på att banna som Anna...

Inte alls, bl.a. vänsterpartiets nämndemän kör ju stolkastning på Sergelgatan på nationaldagen så det är i högsta grad relevant.

Intressant teori. Bevisa den om du kan. :tungan

Imaster, håller med dig. Förövrigt slösar du din tid genom att ens försöka diskutera med Skalman, det är inte lönt.

Känns som att tråden kan stängas, inte ontopic direkt..

Bara jag som tror SD kommer få mer röster nästa val?
Jag tror seriöst dom kmr nå 4% inom en snar framtid.

Kan vi bara få till stånd ett par TVdebatter där dom får debattera med riktiga politiker från andra partier, så folk får se hur riktigt korkade dom är, kan dom glömma sitt parti och gå tillbaka till brunskjortedemonstrationer.

Last edited:
Tro det eller ej, men han har jag haft som gymnastiklärare, han tvättade sig i klor :3freak

Bifogat

• mongis.jpg
    mongis.jpg
    75.8 KB · Visningar: 56
Imaster, håller med dig. Förövrigt slösar du din tid genom att ens försöka diskutera med Skalman, det är inte lönt.

Ja, det är svårt att diskutera med personer som har lite insikt och livserfarenhet när man själv knappt släppt blöjan.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg