Dokumentär om SD kl 2100 på TV4.

Sporthojarn

Oasexuell
Gick med
8 Dec 2006
Hoj
600 Diversion -96 (jeTTetriMad)
Svinen har tydligen granskats under en tid och ikväll kommer det en dokumentär.

Svensk dokumentär från 2007. Dokumentärfilmarna Karin Swärd och Phil Poysti har under flera månader följt Sverigedemokraternas företrädare på flera platser i landet. De berättar om sin politiska kamp för att göra Sverige helsvenskt. Medverkar gör också flera debattörer och statsvetare som kommenterar Sverigedemokraterna och jämför partiet med liknande partier och strömningar i Europa.

www.tv.nu

Missa ej, det kan ju vara bra...

Nån som ska se det?

Last edited:
jag hade tänkt se den, men du bör nog ge folket lite mer tid att upptäcka ditt TV-tips nästa gång :tummenupp

Edit! Upptäckte att Sthlm Live går samtidigt så jag ser nog bara halva...

Tror nog att de flesta röstar på dem i motreaktion till vad vänsterpacket skapat under sina år vid makten. Gör Mona till partiledare för sossarna så får de garanterat ännu mer röster...

:rofl

Där var med några riktiga fullträffar, vilket jävla svammel och intetsägande skit de flesta bidrog med.

Belys dom mer och kör ett par TVdebatter med de andra partierna också, så kommer SD att grusas sönder och försvinna. Vilka jävla nollor.

Mest skrämmande är nog att 2.9% röstade på dom till riksdagsvalet. Jag hoppas att dom inte riktigt förstod vad dom la sin röst på, och att dom till nästa val, då SD har granskats bättre i sömmarna, lägger sin röst på ett vettigt parti.

jag hade tänkt se den, men du bör nog ge folket lite mer tid att upptäcka ditt TV-tips nästa gång :tummenupp

Edit! Upptäckte att Sthlm Live går samtidigt så jag ser nog bara halva...

Det här programmet var fan så mycket nyttigare för många än Sthlm Live skulle jag tro..

Och ja, det borde jag kanske ha gjort.. 5 minuter innan var kanske lite krystat. :gnissla

Last edited:
Typiskt skåningar, vad fick de i den där hålan vad den nu hette, 22-23%?
22% nazister, det är fan bra jobbat av de andra partierna. Att lyckas missa det kräver nog en oerhörd talang i ignor- och arrogans.

Varför är det problem med allt i Skåne egentligen? :va

22% nazister, det är fan bra jobbat av de andra partierna. Att lyckas missa det kräver nog en oerhörd talang i ignor- och arrogans.

Gör en egen tråd om du nu vill hacka på Skåne.

Vi har en del problem som många skyller på "nysvenskar" (är det PK :va)

:rofl

Där var med några riktiga fullträffar, vilket jävla svammel och intetsägande skit de flesta bidrog med.

Nu måste jag erkänna att jag inte såg programmet, men... hur var det när SD hade sitt möte i Eslöv och extremister från diverse autonoma vänstergrupperingar terroristerna slog till med allmän skadegörelse på kommunala medel, där en ledamot av SD blev skadad och fick föras till sjukhus? Dagen efter var det en debatt i TV4s morgonsoffa där KPU hade en representant i soffan. Den grabben är utan tvekan den mest ointelligenta varelse jag sett representera ett parti.

Utan att ha sett gårdagens program kan jag säga att den grabben var minst lika korkad som de som intervjuades igår. Ja, utan att ha sett gårdagens program, du läste rätt. Det var så att man såg på programledarna hur pinsamt de tyckte det var, att han representerade kommunistiska partiets ungdomsförbund.

Så riktiga stolpskott finns det utan tvekan i båda lägren. Om det bara funnits två partier i Sverige, KP och SD hade jag utan att tveka lagt min röst på SD. Men det är ju inte politiskt korrekt att säga så. Synd att det inte görs liknande reportage om vänsterterroristerna också, men det kan man inte förvänta sig i Sverige.

Du skriver också att du hoppas att de 2,9% som röstar på dem i riksdagsvalet inte förstår vad de röstar på, och att du tycker det är en skrämmande hög siffra. På samma sätt anser jag att det faktum att kommunisterna (numera under täcknamnet Vänsterpartiet) fått mer än 4% sen urminnes tider är precis lika skrämmande.

Och - nej, jag röstade inte på dem, eller stöder deras åsikter. Jag vill bara få poängterat att extremister är drägg, oavsett om de tillhör högerfalangen eller vänsterfalangen. Men som sagt - det är ju inte en politiskt korrekt kommentar. Flame away.

Tv4'as tablå tar jag dock med en nypa salt, många gånger sionistisk propaganda. Ägd av sionism, i sann bonnier anda. Tro fan inte det skapas röra -sk-dekadens- enl sann utsago, sionismens protokoll.

Snälla ge oss opolitiska tv-kanaler utan trams.

Sorgliga är att svenska folket nappar, och tycker "dumma rasister" ... utan att ha någon som helst kunskap om vilka som ligger bakom produktionerna, eller vilka deras mål är.

De vill Lägga spotlighten på allt annat än de själva.

Se på vilka som äger media och inflytande, och vad de har för ekonomiska intressen. För ekonomi styr allt, inte politik. Politik är en helt annan sak. Och belyser man detta, kallas man för rasse.

:huvet

Många gånger, eller nästan alltid. Som ikväll, så är det ju bönder med främlingsfientliga åsikter, som de bevisligen dokumenterar. Men det finns så mkt annat som aldrig tas upp, eller som aldrig diskuteras i media. Som någonstans stör producenternas eller medieägarnas ekonomiska intressen. Det är det som jag tycker är skrämmande...

Är man nyfiken, eller kunnig, så har man lite pejl på läget. Och vill man läsa lite sann fakta om vilka som står bakom medierna i sverige, så finns det litteratur om man söker,.

Last edited:
Intervjua vänsterpack, klipp och editera mellan olika slagsmål och McDonaldsnedbränningar.

Vips, så har du en liknande "dokumentär". Samma skrot och korn. Samma agenda, egen makt.

Tv4'as tablå tar jag dock med en nypa salt, många gånger sionistisk propaganda. Ägd av sionism, i sann bonnier anda. Tro fan inte det skapas röra -sk-dekadens- enl sann utsago, sionismens protokoll.
.......
Sorgliga är att svenska folket nappar, och tycker "dumma rasister" ... utan att ha någon som helst kunskap om vilka som ligger bakom produktionerna, eller vilka deras mål är.

.....,.

Det som är mest skrämmande med det här är att du menar allvar....

Det som är mest skrämmande med det här är att du menar allvar....

Men det är ju så, eller kan du bevisa motsatsen? Vilka äger media, och varför får vi inte höra att det dödades fler ryssar under samma tid som ett anat folkslag. Varför kan man tala högt om muslimer, katoliker, kristna etc, men inte om judar?

Varför blir svenskar helt stela om man nämner "judar" i ett rum... :va

Måste man vara nazi för att säga så... Herregud. Jag har ju flera polers som är judar, vem bryr sig om religion.

Det är ju bara lustigt att såfort man säger ngt så är man stämplad, så som TV4 stämplar folk.

Varför krigar folk mot usa... är dom bara ett gäng kanibaler som inte vet hut? Är dom bara helt pantade? Om folk ändå kunde läsa på lite bakgrund, om folk kunde lära sig saker som inte bara är propaganda i tv och skolböcker...

Så riktiga stolpskott finns det utan tvekan i båda lägren.

Jag vill bara få poängterat att extremister är drägg, oavsett om de tillhör högerfalangen eller vänsterfalangen.

Jag håller med dig om att extremister är drägg oavsett vilken politisk eller religiös gren de tillhör MEN skillnaden på högerpacket och vänsterpacket är att vänsterpacket kämpar för en värld där alla - som i ALLA - är lika värda och högerpacket kämpar för en värld där det är rätt att hata och förtrycka människor bara för att de råkar vara av en ras eller tillhöra en religion. Sen vilken av dessa världar du vill tillhöra, det får du själv besluta om.

Själv tycker jag det är pinsamt och rent ut sagt vidrigt att KPU, AFA och andra liknande grupper tar till våld för att sprida sin 'alla-är-lika-värda-propaganda' för enligt deras handlingar är de ju inte det.

"Jag delar inte dina åsikter men jag är beredd att dö för din rätt att uttrycka dem." //Voltaire

Hur kom judarna in i diskussionen? Ärligt talat, vad ville du ha sagt med dina två inlägg ovan..? :va

Jag bor i en stad där SD vann stor del av rösterna och ärligt talat, de är verkligen dumma bönder med främlingsfientliga åsikter här i staden. De med lite pejl på läget men trots det är lite vardagsrasister röstade inte på SD.

Har aldrig märkt något av det jag citerade ovan förresten.

EDIT: Det blev mycket 'ärligt talat' där ovan, jag har jobbat inatt och inte gått och lagt mig än... :näsblod

Last edited:
Men det är ju så, eller kan du bevisa motsatsen? Vilka äger media, och varför får vi inte höra att det dödades fler ryssar under samma tid som ett anat folkslag. Varför kan man tala högt om muslimer, katoliker, kristna etc, men inte om judar?

Måste man vara nazi för att säga så... Herregud. Jag har ju flera polers som är judar, vem bryr sig om religion.

Det är ju bara lustigt att såfort man säger ngt så är man stämplad, så som TV4 stämplar folk.

Varför krigar folk mot usa... är dom bara ett gäng kanibaler som inte vet hut? Är dom bara helt pantade? Om folk ändå kunde läsa på lite bakgrund, om folk kunde lära sig saker som inte bara är propaganda i tv och skolböcker...

Det du kanske missat är att TV4 och andra Bonnierprodukter oftast sänder/skriver mindre om rasister/nazister/annat pack på högerkanten än vad motsvarande TV kanaler/tidningar i sama genre gör.....

Om jag inte missminner mig så har den absoluta majoriteten av sk dokumentärer om rasister och dyligt sänts av SVT eller kanal5 (stenbeck är inte jude)...........

Ett tips kan vara att ha alla fakta på plats innan du drar igång dina konspirationsteorier......

Sen håller jag absolut med om att vänster eller höger extremister är precis lika mycket pack och för mig får gärna AFA/valfri V organisation slåss hur mycket de vill med rasister/valfri brun organisation...

....
Hur kom judarna in i diskussionen? Ärligt talat, vad ville du ha sagt med dina två inlägg ovan..? :va

....

Killar som Mike menar alltid judar när de säger sionister. Det är alldeles för riskabelt att tala klarspråk.

.... Vilka äger media, och varför får vi inte höra att det dödades fler ryssar under samma tid som ett anat folkslag. ... ..

Pröva att läs en bok med mer text än bilder. Lenin och Stalins folkmord är inga hemligheter. Inte heller röda khemerena. ...eller Rwanda... och vi kommer nog få reda på omfattningen av övergreppen i forna Jugoslavien.

Med mera...

Last edited:
Jag håller med dig om att extremister är drägg oavsett vilken politisk eller religiös gren de tillhör MEN skillnaden på högerpacket och vänsterpacket är att vänsterpacket kämpar för en värld där alla - som i ALLA - är lika värda och högerpacket kämpar för en värld där det är rätt att hata och förtrycka människor bara för att de råkar vara av en ras eller tillhöra en religion. Sen vilken av dessa världar du vill tillhöra, det får du själv besluta om.

Vad i helvete pratar du om? Varenda jävla kryptokommunist hyllar dirket eller indirekt folkmord, du hittar inte en aktiv vänsterpartist som inte varit på ett möte i en lokal där det hängt porträtt på massmördare.

Vad i helvete pratar du om? Varenda jävla kryptokommunist hyllar dirket eller indirekt folkmord, du hittar inte en aktiv vänsterpartist som inte varit på ett möte i en lokal där det hängt porträtt på massmördare.

Det skulle ju rent praktiskt vara lite meckigt om man nu inte hänger porträtt av Gudrun Schyman eller Lars Ohly (fast så långt har väl inte den svenska personkulten nått).....

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg