ny brummare

Mickeee

Ny medlem
Gick med
25 Nov 2005
Hoj
-
Hej alla är ny här ! :tummenupp
äntligen har jag fått tummen ur! blev en snäll 640 som förstahoj, kan ju inte alltid vara värst :tungan . Hoppas bara det blir värme snart så jag kan börja öva. Teorin är bokad iallafall! Sen så återstår problemet med att betala försäkringen när man lever på 2-3tusen imånaden .. men va fan det löser sig ;)

Förresten vad finns det för shoppar att spana in kläder i? hade behövt köpa hjälm, skor och ställ .. bike vet jag om men det finns inga andra butiker i närheten eller någon i hooden som har beg tillsalu?

härligt att du valt motard.. Det är väl egentligen bike som gäller... annars får man nog ta sig till göteborg.. där finns det ju ett flertal butiker...

härligt att du valt motard.. Det är väl egentligen bike som gäller... annars får man nog ta sig till göteborg.. där finns det ju ett flertal butiker...

Sen finns det ju Hannsons skinn o MC. Dom har en butik i Strömstad och en i Nordby (Svinesund) ifall du är i dom trakterna.

Kul med motard körare, :tummenupp
synd att man precis sålt motarden nu när det blivit några fler, men jag har ju en stunthoj nu istället som inte ska vara allt för tråkig:yoparty

ge mig sommmar!! nuu blir ju galen på det här .. idag har jag ........ kört runt i mitt garage en stund hahaha =)

Jag ser verkligen fram emot detta Teddy boy...

Lite offtopic nu men jag såg din Avatar, är det nån aktivtet med paintball nu för tiden? Jag och några kompisar körde en del för några år sedan.... vet inte riktigt varför vi lade av.

Har i alla fall kvar grejorna så det hade vart kul att köra nån gång.

Lite offtopic nu men jag såg din Avatar, är det nån aktivtet med paintball nu för tiden? Jag och några kompisar körde en del för några år sedan.... vet inte riktigt varför vi lade av.

Nu är du fast, Daniel verkar VERKLIGEN gilla paintball..... :D

EDIT: stavfel

2742004 Lite offtopic nu men jag såg din Avatar, är det nån aktivtet med paintball nu för tiden? Jag och några kompisar körde en del för några år sedan.... vet inte riktigt varför vi lade av.

Tjenare. Det är MASSA aktivitet med paintballen nu.
Bästa året nånsin, med fler spelare än nånsin i Uddevalla.
Jag vet ju inte hur länge sen det var du spelade, men nu spelar vi inomhus i SCAN's gamla lokaler. Vi spelar med reballs (gummikulor).
Det är mellan 15-25 personer varje träning.
Träningarna är varje onsdag och söndag.
Det är bara att komma förbi och kolla.

Tjenare. Det är MASSA aktivitet med paintballen nu.
Bästa året nånsin, med fler spelare än nånsin i Uddevalla.
Jag vet ju inte hur länge sen det var du spelade, men nu spelar vi inomhus i SCAN's gamla lokaler. Vi spelar med reballs (gummikulor).
Det är mellan 15-25 personer varje träning.
Träningarna är varje onsdag och söndag.
Det är bara att komma förbi och kolla.

Det var nog tre år sedan vi spelade. Men då var det mest i skogen, spelat på bana en gång bara... och det vart dyrt. Fan vad boll det gick åt. Vad kostar en påse bollar nu?

Gummikulor?!?! låter totalt livsfarligt ju.. :)

2742584 Det var nog tre år sedan vi spelade. Men då var det mest i skogen, spelat på bana en gång bara... och det vart dyrt. Fan vad boll det gick åt. Vad kostar en påse bollar nu?

Gummikulor?!?! låter totalt livsfarligt ju.. :)
En påse boll kostar olika beroende på kvalitén. Men vi spelar bara bana inomhus. Fri boll och fri luft ingår. Gummikulor är inte farligt. Det gör ondare att bli träffad av färgbollar än gummibollar.

Kom ner och kolla på söndag. Ta med grejerna, för du kommer bli sugen att spela.

var och testa ett alpinestars s-2 motardställ idag på bike satt sjukt bra och jag la undan det .. dom skulle ha 6k kommer hem och hittar samma på nätet för 4.5k i från tyskland .. :) nu ska jag bara kolla upp vilka handsskar och pjuks jag ska köpa så är det snart en beställning påväg :D

Finns en butik runt svania / kanalen / älvhögsborg (trollhättan) X3me eller nånt sånt, kan ha varit på spannmålsgatan eller nåt liknande annat som har med bondgård att göra. I vilket fall, har hört att det skulle va billigt...

Finns en butik runt svania / kanalen / älvhögsborg (trollhättan) X3me eller nånt sånt, kan ha varit på spannmålsgatan eller nåt liknande annat som har med bondgård att göra. I vilket fall, har hört att det skulle va billigt...

Jodå, visst var det billigt.
Köpte bl.a. stövlar där,dragkedjan
gick sönder efter några ggr.
Man får tyvärr oftast vad man
betalar för.

Nyheter
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra

Att köra motorcykel handlar...

Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...