Jag fyller år idag :D

• Thread starter Thread starter IronMike
  • Start date Start date

jag får dåligt samvete många gånger.. det borde varit jag ist för t ex warburton, Men man slutar väl upp som dena dära ghostrajdern som alla undrar när han ska dö, peppar peppar. Jag ligger sömnlös om nätterna å tänker på 2006, som lika gärna kunde varit mitt sista år. Mår skräp över hur man tar livet med en klackspark å tycker "det händer inte mig", fast sen gränslar man hojen å tycker man e kung, hur kul det än är, så önskar jag att jag aldrig börjat :(

Vad är det här för J-A patetisk dynga???
Vad fan har Kalle med saken att göra???
Om du inte kan sova så kanske du ska dra ner på tempot när du kör eller hålla lite lägre profil :va
Det kan väl knappast vara någon nyhet att det är farligt att köra fort på allmän väg, skärp dig för fan!!!

GRATTIS!

Vad är det här för J-A patetisk dynga???
Vad fan har Kalle med saken att göra???
Om du inte kan sova så kanske du ska dra ner på tempot när du kör eller hålla lite lägre profil :va
Det kan väl knappast vara någon nyhet att det är farligt att köra fort på allmän väg, skärp dig för fan!!!

GRATTIS!

Nu jewlar Kaptenen. :hihi

Nej allvarligt, Järnmicke, ta det lugnt därute om du inte kan behärska dina begränsningar. Det gäller iof för alla.

Fred ut.

:) :tuttar :rolleyes: :arsele :yoparty

...testar om länkaget funkar

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=146098

:rolleyes: ..tycker att roller ska skänka däck i present, å låta mig få swedies hoj till skambud, så har vi nytt rekord på bulten i vår :rofl

puss å kram

Grattis grattis på din:födelseda :pannkyss

jag får dåligt samvete många gånger.. det borde varit jag ist för t ex warburton, Men man slutar väl upp som dena dära ghostrajdern som alla undrar när han ska dö, peppar peppar. Jag ligger sömnlös om nätterna å tänker på 2006, som lika gärna kunde varit mitt sista år. Mår skräp över hur man tar livet med en klackspark å tycker "det händer inte mig", fast sen gränslar man hojen å tycker man e kung, hur kul det än är, så önskar jag att jag aldrig börjat :(

Bifogat

• hojjarn.jpg
    hojjarn.jpg
    44.1 KB · Visningar: 111
Last edited:
thanks thanks thanks :)

ang de där med risker, så är jag alltid lite vemodig runt småtimmarna, efter ha vakat in min dag i ensamhet - så får man tid för sig själv.

lär jag väl få äta upp sen, då jag sagt att de e öppet hus :huvet ...isf dricker jag bolinger å gästerna frexinet :D

:rolleyes: ..tycker att roller ska skänka däck i present, å låta mig få swedies hoj till skambud, så har vi nytt rekord på bulten i vår :rofl

puss å kram

Grattis på bemärkelsedan din RoLLER wannabe! :mad:

Eftersom du fullkomligt skiter pengar så kan du köpa däcken själv din snåljåp. Dessutom så ska du köpa en Matti Tepsa T-shirt bara för att stödja det hårt strugglande motorcykelgeniet i hans karriär. Jag fick en t-shirt gratis men betalade fullpris ändå. En sån fin människa är jag! :)

Och när du nu fick ett kanonpris på Swedies hoj så det är bara att slå till när du ändå har brallerna nere!

Grattis på bemärkelsedan din RoLLER wannabe! :mad:

Eftersom du fullkomligt skiter pengar så kan du köpa däcken själv din snåljåp. Dessutom så ska du köpa en Matti Tepsa T-shirt bara för att stödja det hårt strugglande motorcykelgeniet i hans karriär. Jag fick en t-shirt gratis men betalade fullpris ändå. En sån fin människa är jag! :)

Och när du nu fick ett kanonpris på Swedies hoj så det är bara att slå till när du ändå har brallerna nere!

:D :hojsmilie ..nejdå, klart jag kommer handla ostarna på rollers däck. kommer du ta hem dunlop sportmax 208rr? den gummiblandningen är i symbios med bultens nya väglag.

:D :hojsmilie ..nejdå, klart jag kommer handla ostarna på rollers däck. kommer du ta hem dunlop sportmax 208rr? den gummiblandningen är i symbios med bultens nya väglag.

I symbios med Bulten... :D

Menar du D208? http://www.rollersdack.se/view.asp?a=1237
Eller är RR en modell som jag inte känner till?

Ang Bulten, så ta det lugnt där 2007 n00b! Du kommer aldrig att slå min tid ändå. Jag vill inte tappa en bra kund :(

Edit: Om inte jag står i testamentet förstås! :)

Last edited:
I symbios med Bulten... :D

Menar du D208? http://www.rollersdack.se/view.asp?a=1237
Eller är RR en modell som jag inte känner till?

Ang Bulten, så ta det lugnt där 2007 n00b! Du kommer aldrig att slå min tid ändå. Jag vill inte tappa en bra kund :(

hette dom D08 förra året med? eller är det annan beteckning för i år. jag har alltid handlat på nb gummi, där hade dom 3 olika gummiblandningar av sportmax 208, den mjukaste hette "rr"... däcken tog ju slut efter ett par vändor på bulten, men de var de nästan värt. klockrent däck :yoparty

:P ...jag efterlyser att samverkan grupper fixar avåkningszoner nu. eller mitt förslag på s k avåkningskorridorer, om man åker för fort in i en kurva:

så kan man alltså bromsa rakt fram i en korridor i skogen....

Bifogat

• nam.JPG
    nam.JPG
    7.4 KB · Visningar: 32
:P ...jag efterlyser att samverkan grupper fixar avåkningszoner nu. eller mitt förslag på s k avåkningskorridorer, om man åker för fort in i en kurva:
Jag kan fixa en motorsåg och en jeepdunk soppa. Fixar någon annan en pannlampa en back bärs så ska vi nog kunna åstadkomma något en sen natt. :fyllisar

Jag kan fixa en motorsåg och en jeepdunk soppa. Fixar någon annan en pannlampa en back bärs så ska vi nog kunna åstadkomma något en sen natt. :fyllisar

ja om alla på sh gjorde det över en natt, så vore saken biff :D ..är det olagligt att såga ner ett träd i skog?

ja om alla på sh gjorde det över en natt, så vore saken biff :D ..är det olagligt att såga ner ett träd i skog?

Nej, inte olagligt, så länge det är din skog :D kanske kan åberopa nån del i allemansrätten o göra om det till allemcrätten?

Inte om det är din skog :tungan Du måste däremot plantera nytt lika mycket som du tar bort.

SH måste alltså köpa skogen runt bulten! sen är RR på G

då kan vi plantera in guest-house...så hon kärringen slutar slänga ut grus på banan :huvet

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg