lahi
Gixxerpilot
- Gick med
- 6 Aug 2003
- Hoj
- Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
Hej!
Är här någon som har en sving liggades till en GSXR 1100 '86 och kan ta några mått till mig? Min sving sitter på hojen och jag kommer inte åt att ta vissa mått som jag behöver...
De aktuella måtten är:
1.Längd på tvärgående röret längst fram på svingen, det som svingaxeln går igenom.
2. Inner- och ytterdiameter på röret som nämndes ovan.
3. Avstånd från rörets ytterkant och in till stoppet som svingens nållager ska stoppas av när man bankar in dem.
Mycket tacksam för hjälp, så jag slipper skruva av min sving och mäta. Har inte grejor till det i garaget just nu...
Är här någon som har en sving liggades till en GSXR 1100 '86 och kan ta några mått till mig? Min sving sitter på hojen och jag kommer inte åt att ta vissa mått som jag behöver...
De aktuella måtten är:
1.Längd på tvärgående röret längst fram på svingen, det som svingaxeln går igenom.
2. Inner- och ytterdiameter på röret som nämndes ovan.
3. Avstånd från rörets ytterkant och in till stoppet som svingens nållager ska stoppas av när man bankar in dem.
Mycket tacksam för hjälp, så jag slipper skruva av min sving och mäta. Har inte grejor till det i garaget just nu...
Jag tror det finns... förresten, jag vet att det finns... Hilfe!
Max 190-200, inte mer. Vill kunna svänga också. Men det blir mycket mer porr än originalsvingen, och möjlighet att köra med lite längre hjulbas om jag blir sugen på det
I med min motor och skruva ner laddtrycket lite, så hade den ju varit laglig