Clifton
JoJo vill du gifta dig med mig!
Fasen va dåligt med kennelklubbar i norrköping. Några förslag på nån klubb där jag kan bli medlem o träna min hund. Först blir det juh valpkurs. O sedan lydnad 1&2. O sen lite aguility.
Fin va?
Skitsnygg boxer! Hur gammal är hon?
Vilken skillnad på storlek. Ok, att den svarta tröjan är stor, men jädrar vicken sockis jag har här hemma! Två månader mellan bilderna...
Vilken skillnad på storlek. Ok, att den svarta tröjan är stor, men jädrar vicken sockis jag har här hemma! Två månader mellan bilderna...
Vet inte varför, sen gillar han alla som tycker han själv är jobbig.
Ska gärna slicka lite extra på dom där som inte tycker om att bli slickad på.
Den där katten ser ut som en sån som min hund skulle vilja jaga (och leka med, inte döda och äta upp och sånt)
Fin va?
Sådan matte, sådan hund....
Oljekyld: Är din hund en tjejtjusare?
Det är nämligen min med, helt sjukt, om jag åker i bilden tex så tittar han på varända tjej/kvinna som är utanför.
Vet inte varför, sen gillar han alla som tycker han själv är jobbig.
Ska gärna slicka lite extra på dom där som inte tycker om att bli slickad på.
Watson hoppas du kan göra lite fina kläder till min lilla plutt sen med
Watson hoppas du kan göra lite fina kläder till min lilla plutt sen med
99% av tjejerna mellan 15-35 år ger grisen långa blickar, leenden, glada utrop osv, ibland får grisens husse ta del av det också Så ja, de här hundarna är brudmagneter, tycker man det är jobbigt när snygga tjejer ler åt en så ska man nog skaffa en annan hund
Undvik blixt när du fotar, bilderna blir fel ljussatta och väldigt kalla. Gå ut när det är soligt och hitta en plats där ljuset faller bra och lek runt med olika vinklar. Ge jycken en leksak som han kan fokusera på så är det nog lättare att få naturliga bilder.
Det roliga är att din och min hund är väldigt lika varandra, fast albin gör sej inte rätt på bild.
Vissa kort som du har tagit, så kan man nästa ta miste på att det är min hund, så lika är dom.
Jag ska försöka ta bättre bilder, förhoppningsvis i helgen.
/mvh jonas
Ni har en del gemensamt i stamtavlan. Kan bero på det.... Gizmo är en kopia av sin pappa (Macadermus The Endevour)...
/Carin
Ok, det hade jag inte en aning om.
Tack!
/mvh jonas
2743310Coolt, släktingar
Ni är ju gay ni har hundar som är släktingar och båda åker sukka -03
Coolt, släktingar Hur stor är din kille? och vad väger han?
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |