Bilder på era husdjur

Clifton

JoJo vill du gifta dig med mig!
Gick med
6 Mar 2004
Hoj
Såld :(
NU ÄR HAN HEMMA!!!!!!!!!!!!!.

Fan vilken go hund de är. 60mil tur o retur för att hämta den lilla krabaten. Fick träffa hela underbara familjen. Mamman va jätte fin o jätte gosig. Fick massa staffe pussar av henne.
Nu har vi precis kommit hem o lilla Milton utforskar allt. Katterna försöker visa sin plats men det struntar han blankt i o springer efter dem.

Har försökt fota den lilla plutten men han vill bara äta upp husses kamera hela tiden. Men fick en liten bild på honom iallfall.

Bifogat

• Liten liten.jpg
    Liten liten.jpg
    62.8 KB · Visningar: 160

Mrs. Laphroaig

Guest

Fan vilken go hund de är. 60mil tur o retur för att hämta den lilla krabaten. Fick träffa hela underbara familjen. Mamman va jätte fin o jätte gosig. Fick massa staffe pussar av henne.
Nu har vi precis kommit hem o lilla Milton utforskar allt. Katterna försöker visa sin plats men det struntar han blankt i o springer efter dem.

Har försökt fota den lilla plutten men han vill bara äta upp husses kamera hela tiden. Men fick en liten bild på honom iallfall.

:kär :kär
ÅH herregud så söt !!!!!!!! ojoj.
Hur stora blir såna ?

GsxrAbuser

Drygast i stan!
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
*Cr 500 -93 xross*Cbr954 Fireblade china Express

Shit!
Inge söt!!!!
Grattis som fan... du har hittat dej en livs kamerat!

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona

Åååh grattis :) Vilken SNUTT :kär Läääängtar tills Watsons såckis poppar ut sina valpisar :förväntan

Last edited by a moderator:

Clifton

Gick med
6 Mar 2004
Hoj
Tack!!.
Snacka om livlig o underbar hund. Trodde att han skulle va nervös o lite rädd första dagen hos oss o utan sin mor. Men inte då. Han springer omkring för fullt o leker o snor husses chips påse. Katterna är riktigt roliga att jaga med :D

OLJEKYLD GSXR

FÖRBJUD STARSTRIKER
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojuppehåll
Vilken liten underbar SNUTT!!!:kär:kär Du kommer aldrig ångra valet av hund. Glöm inte att läsa på om hundars språk om du inte redan gjort det så kommer det gå som en dans.

Clifton

Gick med
6 Mar 2004
Hoj
Ska fixa den där boken du tipsa om gsxr. Har redan dvd:er o broschyrer i massor hemma.

OLJEKYLD GSXR

FÖRBJUD STARSTRIKER
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojuppehåll
Ska fixa den där boken du tipsa om gsxr. Har redan dvd:er o broschyrer i massor hemma.

Bra:) Jag vet av erfarenhet att man slipper mååånga problem och konflikter som uppstår pga att man inte förstår vad hunden säger/fungerar, jag har lärt mig den hårda vägen:gnissla Det finns en bok som heter Problemhund och hundproblem av samma författare som är grymt bra, den går lite mer på djupet med beteenden och signaler, den kan jag rekommendera efter att du har läst Lektion i hundspråk. Sen när du börjar valpkurs så komemr du REGERA:yoparty

Nemesis

FÖRBJUD STARSTRIKER
Gick med
1 Feb 2004
Hoj
ZX6R -07
Bra:) Jag vet av erfarenhet att man slipper mååånga problem och konflikter som uppstår pga att man inte förstår vad hunden säger/fungerar, jag har lärt mig den hårda vägen:gnissla Det finns en bok som heter Problemhund och hundproblem av samma författare som är grymt bra, den går lite mer på djupet med beteenden och signaler, den kan jag rekommendera efter att du har läst Lektion i hundspråk. Sen när du börjar valpkurs så komemr du REGERA:yoparty

Har du fler boktips...

Bifogar en bild på min jycke Nero, en APBT på 4 månader.
Är det bara jag som tycker att den är lik OLJEKYLD GSXR's AmStaff :va

Bifogat

• Nero 011-11.jpg
    Nero 011-11.jpg
    48.4 KB · Visningar: 83
  • Nero 008-11.jpg
    Nero 008-11.jpg
    45.5 KB · Visningar: 87
Last edited:

WestW

.
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
.......
Eftersom jag inte har någon vovve längre :( får man leka med andras hundar.
Fotade Skorpan för några helger sedan. Snäll vovve :tummenupp

PICT0831.jpg

Schäfer och myrslokkorsning :D

PICT0764.jpg

TM

Bluegrass n' shit
Gick med
19 Feb 2005
Hoj
Trampcyklar
1. Kamphunden badar 2. Kamphunden badar mera 3. Kamphunden blir attackerad av en annan hund

Fina bilder:tummenupp
Man blir ju lite sugen på en sån där "mördardödshund" :tungan , sedan skulle även vår foxterrier 'Fritz' behöva en tålig lekkamrat (dessvärre är nog Matte av en annan åsikt avseende antalet hundar i hushållet).

Mer terrier:s i tråden!:

Bifogat

• Fritz1.jpg
    Fritz1.jpg
    76.2 KB · Visningar: 63
  • Fritz2.jpg
    Fritz2.jpg
    80.6 KB · Visningar: 57
  • Fritz3.jpg
    Fritz3.jpg
    121.8 KB · Visningar: 64
Nyheter
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...