Limez
Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Jag gick i grundskolan med en tjej som såg PRECIS ut som den första hundbilden
Haha
Jag gick i grundskolan med en tjej som såg PRECIS ut som den första hundbilden
Men fick en liten bild på honom iallfall.
NU ÄR HAN HEMMA!!!!!!!!!!!!!.
Fan vilken go hund de är. 60mil tur o retur för att hämta den lilla krabaten. Fick träffa hela underbara familjen. Mamman va jätte fin o jätte gosig. Fick massa staffe pussar av henne.
Nu har vi precis kommit hem o lilla Milton utforskar allt. Katterna försöker visa sin plats men det struntar han blankt i o springer efter dem.
Har försökt fota den lilla plutten men han vill bara äta upp husses kamera hela tiden. Men fick en liten bild på honom iallfall.
De blir inte så stora. Typ under knät på höjden
Fan vilken go hund de är. 60mil tur o retur för att hämta den lilla krabaten. Fick träffa hela underbara familjen. Mamman va jätte fin o jätte gosig. Fick massa staffe pussar av henne.
Nu har vi precis kommit hem o lilla Milton utforskar allt. Katterna försöker visa sin plats men det struntar han blankt i o springer efter dem.
Har försökt fota den lilla plutten men han vill bara äta upp husses kamera hela tiden. Men fick en liten bild på honom iallfall.
Ska fixa den där boken du tipsa om gsxr. Har redan dvd:er o broschyrer i massor hemma.
Bra Jag vet av erfarenhet att man slipper mååånga problem och konflikter som uppstår pga att man inte förstår vad hunden säger/fungerar, jag har lärt mig den hårda vägen Det finns en bok som heter Problemhund och hundproblem av samma författare som är grymt bra, den går lite mer på djupet med beteenden och signaler, den kan jag rekommendera efter att du har läst Lektion i hundspråk. Sen när du börjar valpkurs så komemr du REGERA
Har du fler boktips...
Bifogar en bild på min jycke Nero, en APBT på 4 månader.
Är det bara jag som tycker att den är lik OLJEKYLD GSXR's AmStaff
1. Kamphunden badar 2. Kamphunden badar mera 3. Kamphunden blir attackerad av en annan hund
Fast hans är en Staffordshire Bullterrier
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |