Ok, det är snart sommar igen..2007 snack:

• Thread starter Thread starter IronMike
  • Start date Start date
Lite O/T, men sommaren känns jävligt långt bort just nu... :( Vaknar och tittar ut genom fönstret, SNÖ! Usch nu vill jag till varmare breddgrader, och helst ta med hojen oxå...

HELST ta med hojen? Sitter på just varmare breddgrader, utan hoj med abstinens som för/mellan/efternamn... Tro mig... Helst är inget alternativ...:jisses

;) ;) ;)

Börja komma igång med lite ombygge nu så kan vänta några veckor :)
Sen i sommar blir det lära sig köra på riktigt efter bara kunnat köra 2 veckor i höst efter kortet var fixat :)

Vet precis hur det känns, tog också kortet sent och hann bara med några vändor!
Det går inte en dag utan att man tänker på kommande hojsäsong! :D

Svarva av ett par knäpuckar på laguna.

Ska du upp till Laguna?! I så fall MÅSTE du skrika till på mig!!!
Lova?:Bugar
Annars kan vi dra till Williw springs raceway oxå?:yoparty
Inte lika känd men det är en bana vi får köra på utan att pejja särskilt mkt.:tummenupp

Last edited:
Mitt mål med 2007 är att köra så mycket man kan, samt lära mig att wheela ordentligt.

köpa hoj, om man nu kommer ha råd:huvet
annars är ju farsans VFR hemma, och han är i Norge...:gnissla
men man vill ju ha en egen...

ingen här som jobbar på bank? ...vill glida in å säga, "behöver 50 kakor til att helrenovera badrummet, som är risigt, kommer höja värdet bla bla bla" - men sen lägga dom + lite smågrus på en ny hoj. kan man göra så, any? för att kringgå dyra räntor å avgifter... baka in det i bostadslånet mao..

Skulle inte du tävla ?
ingen här som jobbar på bank? ...vill glida in å säga, "behöver 50 kakor til att helrenovera badrummet, som är risigt, kommer höja värdet bla bla bla" - men sen lägga dom + lite smågrus på en ny hoj. kan man göra så, any? för att kringgå dyra räntor å avgifter... baka in det i bostadslånet mao..

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH

IronMike du har beslutsångest å det grövsta, nu ändrar dig oftare än ja byter kalsonger nej fan nu försa jag mig också:huvet :gnissla

Vad hände med alla raceplaner du hade?:tungan

jo, tanken är en trevlig hoj, som både kan rulla lite bana å gata i år.. så man kan reka lite landet runt.. har ingen lust att hamna utanför pallplats en hel första säsong ;) själva "tävlandet" skulle isf bli 2008, kanske bara prövar-på ngn r1000 repa i år. får se. vill vara lite gemülich å försiktig i början... käner mig ju nästan för gammal för att vara tallang :S ;)

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back