Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sen märker man att när man skriver nått skolarbete kan det bli lite förkortningar ochså iböand![]()
Jag spelade väl mycket UFO Enemy Unknown förut. Det var ett turnbased spel med x-antal tidsenheter per gubbe och vända innan det var tur för motståndarens "drag".
Så när jag gick till affären och skulle handla mat en dag tänkte jag att nu har jag bara x-antal steg kvar innan jag måste stanna och vänta på nästa runda.

Hur många stjärnor kom du upp i när du körde budbil då?
För flera år sedan tävlade jag i Quake3. Spelade många timmar varje dag, alla dar i veckan.
En gång stod jag och väntade på en polare nere på stan. Långt borta på andra sidan torget kom det några gående. Dom var för långt bort för att känna igen, så för ett kort ögonblick tänkte jag zooma in.
Efter det slutade jag tävla.
Jag har ett litet insticksprogram till FF som gör att man kan kolla exif info i bilder med högerklick och ibland kommer jag på mig själv med att viljaubbelklicka på bilder i tidningar....
Även jag spenderade liknande antal timmar per dag i runt 2-2½ år, så under ett miniLAN bestämde sig jag och två kompisar att dra till närmsta affär (tobakshörna) och köpa lite chips och cola (nästan bra livsstil man hade på den tiden...)
så iallafall, dom två kompisarna går in i affären någon meter framför mig, och precis innan jag går igenom dörrarna som glider upp så börjar jag tänka efter hur mycket/lite armor jag har och stannar upp... funderar och letar runt i någon sekund (letade efter en armor-ikon...)
slutar med att jag står i ingången och asflabbar åt "ingenting" medan dom två kompisarna och resterande av personerna i affären bara står och glor på mig.![]()
En kompis till mig berättade att när han satt och spelade the Sims mycket så satt han och letade efter Fast Forward-knappen när han käkade frukost...![]()

vad är det för insticksprogram? skulle vilja ha det!
I dag var droppen, jag vet att jag ägnar en smula mycket tid vid PCn men har inte reflekterat så mycket över det.
Satt vid skrivbordet på jobbet och läste sporthojstestet i senaste BIKE (samtidigt som jag äter), djupt försjunken blir det dags att bläddra sida, vad tror ni att jag gör?
Omedvetet sträcker jag ut handen efter datamusen och försöker att scrolla, inte förens det börjar plinga å leva fan i datorn fattar jag..... Jag började asgarva men inser att det är fan skadat.
Vad har ni råkat ut för som kanske kan tyda på lite för mycket "koppling" mot datorn eller TV-spelet?

kom på en sjuk sak som händer ibland när jag ska somna, när alla tankar går genom huvudet och så, då "skriver" jag alltid allt jag tänker![]()

|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |