Då vet man att man är PC-skadad...

Ozziania

SuperSport är lite roligare
Gick med
18 Jul 2004
Hoj
Flertal
I dag var droppen, jag vet att jag ägnar en smula mycket tid vid PCn men har inte reflekterat så mycket över det.

Satt vid skrivbordet på jobbet och läste sporthojstestet i senaste BIKE (samtidigt som jag äter), djupt försjunken blir det dags att bläddra sida, vad tror ni att jag gör?

Omedvetet sträcker jag ut handen efter datamusen och försöker att scrolla, inte förens det börjar plinga å leva fan i datorn fattar jag..... Jag började asgarva men inser att det är fan skadat.

Vad har ni råkat ut för som kanske kan tyda på lite för mycket "koppling" mot datorn eller TV-spelet?

I dag var droppen, jag vet att jag ägnar en smula mycket tid vid PCn men har inte reflekterat så mycket över det.

Satt vid skrivbordet på jobbet och läste sporthojstestet i senaste BIKE (samtidigt som jag äter), djupt försjunken blir det dags att bläddra sida, vad tror ni att jag gör?

Omedvetet sträcker jag ut handen efter datamusen och försöker att scrolla, inte förens det börjar plinga å leva fan i datorn fattar jag..... Jag började asgarva men inser att det är fan skadat.

Vad har ni råkat ut för som kanske kan tyda på lite för mycket "koppling" mot datorn eller TV-spelet?

Hahaha, fan vad snyggt.
När jag spelade en aaaaning för mycket quake så tänkte jag alltid "T" innan jag sade något, eftersom man måste trycka på knappen T innan man kan skriva något ;). Lite skadat...

Inte PC men ändå..

Jag spelade fan "GTA" i nån vecka eller tre dygnet runt och körde budbil på dagarna,jag såg fan stjärnor längst upp i högra synfältet konstant..

(dom där stjärnorna som blinkar allteftersom man får snuten efter sej..i spelet)

Inte PC men ändå..

Jag spelade fan "GTA" i nån vecka eller tre dygnet runt och körde budbil på dagarna,jag såg fan stjärnor längst upp i högra synfältet konstant..

(dom där stjärnorna som blinkar allteftersom man får snuten efter sej..i spelet)

Hur många stjärnor kom du upp i när du körde budbil då? :D

Inte PC men ändå..

HAHAHA satt också flera dygn med det :yoparty :yoparty

Svin ball spel.

För flera år sedan tävlade jag i Quake3. Spelade många timmar varje dag, alla dar i veckan.
En gång stod jag och väntade på en polare nere på stan. Långt borta på andra sidan torget kom det några gående. Dom var för långt bort för att känna igen, så för ett kort ögonblick tänkte jag zooma in.
Efter det slutade jag tävla.

Själv är jag och en kompis helt inne i F.E.A.R. just nu... börjar nog närma oss slutet... Har t.o.m DRÖMT om liret:rolleyes:

Det gjorde jag också. En gång vaknade jag mitt i natten och tänkte "det tricket måste jag testa, det borde funka". Så jag gick upp och kopplade upp mig för att testa.....05:00 på morgonen.

...när man på dagarna går och funderar på om man ska starta en tråd om små skitsaker som man går och funderar på.

...när man rusat hem för att man behöver gå på toa, men först bara MÅSTE se vad som hänt på SH först :gnissla

2729163 En gång landade en fluga på skärmen och jag försökte slå till den...med muspekaren... :gnissla
hahahahah!!

de värsta är väll när man inte orkar leta efter saker, ar man lagt det i ordlistor m.m...

...man försöker/tänker trycka Ctrl F i luften..:gnissla

Det gjorde jag också. En gång vaknade jag mitt i natten och tänkte "det tricket måste jag testa, det borde funka". Så jag gick upp och kopplade upp mig för att testa.....05:00 på morgonen.

Ha ha det där känner jag igen från jag var grabb och lirade Playstation1 Blandannat så drömde jag ut mycke lösningar till Metal Gear Solid :dummer

Jag spelade väl mycket UFO Enemy Unknown förut. Det var ett turnbased spel med x-antal tidsenheter per gubbe och vända innan det var tur för motståndarens "drag".

Så när jag gick till affären och skulle handla mat en dag tänkte jag att nu har jag bara x-antal steg kvar innan jag måste stanna och vänta på nästa runda.

När man läser morgontidningen och dubbelklickar på ostfrallan när det är understruken text i tidningen.

När man skakar på fjärrkontrollen till tv'n för att inte skärmsläckaren ska gå på.

Men framförallt när man pratar med någon, personen säger något kul och man säger *LOL*

Dom två första kan jag väl erkänna, den tredje har jag bara hört andra avända....

När man läser morgontidningen och dubbelklickar på ostfrallan när det är understruken text i tidningen.

När man skakar på fjärrkontrollen till tv'n för att inte skärmsläckaren ska gå på.

Men framförallt när man pratar med någon, personen säger något kul och man säger *LOL*

Dom två första kan jag väl erkänna, den tredje har jag bara hört andra avända....

Jag använder LOL regelbundet :( Jefla datornördskompisar man ska ha...

ibland när jag gör skolarbeten och har en lapp med uppgifter på bordet så försöker jag alt+tabba till den. ibland försöker jag även nå den med pekarn och dra den till ett mer lämpligt läge :gnissla

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg