Hur blir det med TV för SM/SO?

Ett problem är väl att alla klasser inte är med i sändningarna och på DVD:n men som Håkan påpekar får alla vara med och betala.
Ja och det är dessutom bara topp 3 förarna som syns på filmerna :huvet Personligen tycker jag att det är tråkigt att man inte får se mer av hela startfältet. En annan får väl sikta på att bli varvad så många gånger som möjligt om man vill ha nån TVtid över huvud taget :) Om man ens kvalar in och får köra vill säga.

Håller med!!! Man måste ju ha något kul att titta på när man sitter på hemmet! "Titta nu! Mitt i det damm-molnet ligger jag!"

Om den kostar 1200kr, OK! men var det 1200 PER TÄVLING???

6000 kr för säsongen????

:confused: :confused: :confused:

Fick en faktura från Bergman Trading som var 1000kr per tävling.
Upplägget är följande för TV-avgifterna:
Superbike och 250cc betalar 2500kr exkl. 6% moms för alla 5 deltävlingarna, vill man betala per tävling är det 900kr exkl. 6% moms

http://www.roadracing.se/Articles/tv2006.php

Så såg det ut förra året. Eftersom jag bara deltog i 2 Superbiketävlingarna kostade det 2000 nånting, fick nån extra avgift eftersom jag hoppade in senare i säsongen.
Jag tror att det blev ca 1 sekund man kan skymta min hoj i bakgrunden på de 2 avsnitten.

Ligger man inte topp 3 så kom man inte med i TV när det var Bergman Trading som filmade åtminstone.
Det händer mycket kul längre ner i fälten också men det verkar inte vara intressant.

Jag pratade med ett produktionsbolag i Göteborg igår, de verkar intresserade, ska suga ur dom lite information och lämna över till Henrik Nordgren snarast.

//håkan

Jag var med en sekvens när jag blev varvad på falkenberg, bara det var lätt värt alla pengar tv avg kostade :)

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...