Det tråkigaste som finns?

Vad är det tråkigaste du vet?

• Antal röstningar
    0
Stryka och tvätta i allmännt utrymme..jag är fan allergisk mot tvättstugan i mitt hus (och torktumlaren är för hög för att sitta på :grrrr)..vill ha villa NUUUUU :P
Tvättar all min tvätt i salongen till min pappas aboluta förtret :gnissla

Stryka och tvätta i allmännt utrymme..jag är fan allergisk mot tvättstugan i mitt hus (och torktumlaren är för hög för att sitta på :grrrr)..vill ha villa NUUUUU :P
Tvättar all min tvätt i salongen till min pappas aboluta förtret :gnissla
Det är centrifugen tjejer brukar sitta på Nursey...

Lasta gärna tungt på ena sidan också....

Riktiga dåliga alternativ. Gå att lägga sig toppar ialf min lista tvätta kommer kanske med på top 50.

Nu när jag sorterade tvätten så fanns det 10 unika strumpor. Och det var bara 3 av dem som var av äldre modell. Vart fan är alla strumpor?

Helt klart att tvätta i allmänt tvättutrymme.
Stryka sjortor ligger inte långt efter men då kan man åtmistone se på tv eller nåt under tiden.

Jag är en riktig pedant och städar typ jämt fast jag tycker det är jättetråkigt. men tråkigast är nog att stryka ändå.

Dammsuga är högs upp på min lista.. Fast nu har jag ju inte gjort det på över 2 år så det kanske skulle vara ok nu...

Vad skitet du måste ha det hemma.:D

Last edited:
Damma är fruktansvärt tråkigt! :fakta Eftersom jag är singelkille så är det inte så mycket prylar att lyfta på iaf:tummenupp Lättare att se ljuset i tunneln när man sätter igång :D

Tvätta (iofs har jag maskin och tumlare i badrummet), diska och laga mat till mig själv stör mig inte alls, fast det är roligare att laga till flera (om det blir gott iaf). Dammsugning stör mig inte heller faktiskt.

:fakta

Plugga måste vara det tråkigaste som finns, speciellt matte eller fysik.
Tur att man slipper den skiten nu, iaf för ett tag kanske?

Röstade på att diska för hand, men det kommer jag slippa en del av framöver iaf. Fick hem en bänkdiskmaskin (yepp jag fick den!!) idag till min stora lycka :yoparty

Efter att ha läst alla andras förslag så tycker jag mitt sticker ut lite.. det är inget man är tvungen till (oftast) och det händer inte så ofta.

gå på CIRKUS..

Jag är nästan rädd för de.. så pinsamt dåligt och tråkigt så ja får ångest när ja tänker på de bara. Musiken är en stor bidragande faktor.. :3freak :zpy

Efter att ha läst alla andras förslag så tycker jag mitt sticker ut lite.. det är inget man är tvungen till (oftast) och det händer inte så ofta.

gå på CIRKUS..

Jag är nästan rädd för de.. så pinsamt dåligt och tråkigt så ja får ångest när ja tänker på de bara. Musiken är en stor bidragande faktor.. :3freak :zpy

Gu, va e de me er bortskämda ungar idag, när ja va i din ålder (5-6?) så tyckte ja de va skitkul me cirkus!...

Men nu för tiden är det bara dator o tv... usch...

:tungan

Det finns en jävla massa grejer Damma räkningar osv

Men listan toppas av att gå upp tidigt på morgonen:näsblod fy faan ! :mattias

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...