Det tråkigaste som finns?

Vad är det tråkigaste du vet?

• Antal röstningar
    0
Rensa ogräs är faktiskt alldeles för überjävligt trist. Dessutom kommer det upp ny skit innan man ens är färdig med eländet. Jag bara vägrar. Tomten får se ut hur fan som helst, men ogräs tar jag inte i. Det är värre än till och med bajsiga blöjor.

Tvätta bilen eller mcn. Euw.

Bilen tvättar man inte, motorcykeln är kul att tvätta.
(min bil tvättar sig själv när det regnar, utöver det så är den inte tvättad dom senaste åren)

Eller kul är det väl inte att tvätta motorcykel, men relativt lindrigt och blir det bra så känns det bra.
Tar fem minuter att blöta upp, löddra in och spola av med högtrycken, sen har jag hört att det finns folk som polerar blankdelarna med autosol, men det är överkurs.

Dessutom har jag en dekal på hojen där det står:
"FORNMINNE FÅR EJ TVÄTTAS"
Så om jag skulle låta den bli skitig pekar jag bara på dekalen.

Vänta lite, hur kan inrikes vara tråkigare än utrikes? Utrikes är nästan alltid längre flygtid och lång flygtid är vidrigt.
Men på samma tema:
Mellanlanda :zpy

Det är väl klart att inrikes är tråkigare, då ska man ju bara iväg på jobb eller nåt sånt.
När man flyger utrikes så har man ju oftast en fet semester att se fram emot i alla fall.

För övrigt så håller jag med alla andra om att tvätta suger och att det ligger sjukt långt upp på tråklistan.

Det är väl klart att inrikes är tråkigare, då ska man ju bara iväg på jobb eller nåt sånt.
När man flyger utrikes så har man ju oftast en fet semester att se fram emot i alla fall.

Aha, men då borde vi enas om att det är tjänsteresa som är vidrigt trist. :fattartil

Vänta lite, hur kan inrikes vara tråkigare än utrikes? Utrikes är nästan alltid längre flygtid och lång flygtid är vidrigt.
Men på samma tema:
Mellanlanda :zpy
För då ska man antagligen bara hem en runda (bor i lule, mit hem är småland) och det är så förbannat tråkigt. Man väntar en halvtimme på en onödig säkerhetskontroll som ingen fastnar i ändå, får sina dagstidningar, mellanlandar, läser samma dagstidning igen, blir lurad på arlande (macka o liten dricka, 78kr), stiger på ett nytt plan bla bla bla

Mina senaste utrikes flyg har varit till hawaii, australien och spanien, då har man iallafall mkt å se framemot :D

Jag säger det igen, för att det är så tråkigt:

inrikesflyg

För då ska man antagligen bara hem en runda (bor i lule, mit hem är småland) och det är så förbannat tråkigt. Man väntar en halvtimme på en onödig säkerhetskontroll som ingen fastnar i ändå, får sina dagstidningar, mellanlandar, läser samma dagstidning igen, blir lurad på arlande (macka o liten dricka, 78kr), stiger på ett nytt plan bla bla bla

Mina senaste utrikes flyg har varit till hawaii, australien och spanien, då har man iallafall mkt å se framemot :D

Jag säger det igen, för att det är så tråkigt:

inrikesflyg

Jag håller med, men jag har så svårt att se att det är tråkigare än min kvällsflygning till Sovjet imorgon t.ex. Jag menar mest att utrikes är så långt ifrån garant för festligheter man kan komma. Sverige är ju ändå generellt sett hyfsat trevligt.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg