FreddaAbborre
Fina fisken
- Gick med
- 29 Aug 2004
- Hoj
- Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Haft både en WR426 och en XR600. Dock inte motard i något utförande (hade motardkit till XR:en men då det skulle på ville inte motorn).
Är grym skillnad mellan dem. Som många redan sagt är WR mer lämplig för körning utanför gatan och XR mer för gatan. Om jag läser dina inlägg rätt skulle jag nog välja XR:en, mest gata och kanske lite grusväg och prova på lite små stigar emellanåt.
Böt olja på WRen med ca 5 timmars intervaller.
WR:en kändes dock tajtare rent kva litetsmässigt, men en hoj på 4 år kontra en på 12 år gör en viss skillnad.
Köp en XR och släng på en gaffel från en 250 cross, orginal är läskigt mjuk.
Några få och osammanhängande ord. PMa om du undrar något.
Ska sälja XR:en framåt mars om du kan vara intresserad. Nyborrad cylinder, högkompskolv, trimkam, portad, hårdare ventilfjädrar. Gått få mil med detta. Vill ha runt 25k för den. LV-reg.
Är grym skillnad mellan dem. Som många redan sagt är WR mer lämplig för körning utanför gatan och XR mer för gatan. Om jag läser dina inlägg rätt skulle jag nog välja XR:en, mest gata och kanske lite grusväg och prova på lite små stigar emellanåt.
Böt olja på WRen med ca 5 timmars intervaller.
WR:en kändes dock tajtare rent kva litetsmässigt, men en hoj på 4 år kontra en på 12 år gör en viss skillnad.
Köp en XR och släng på en gaffel från en 250 cross, orginal är läskigt mjuk.
Några få och osammanhängande ord. PMa om du undrar något.
Ska sälja XR:en framåt mars om du kan vara intresserad. Nyborrad cylinder, högkompskolv, trimkam, portad, hårdare ventilfjädrar. Gått få mil med detta. Vill ha runt 25k för den. LV-reg.