Flytta hemifrån!?

Då ber du henne att komma och hämta dig när hon är klar med maten, så kan du värma på om det har kallnat, så kan du äta medans hon sköter tvätten.

Sen kan hon ju köra hem din tvätt när den är tokad, strykt och vikt, så får hon ta hem alla tomma matdosor hon har skickat med dig...

(sa han som har varit till morsan och ätit och lämmnat tillbaka en bunt tomma matdosor, fast jag sköter tvätten själv, och föräldrarna gnäller på att jag aldrig hälsar på, men dom bor ju 5min bort med bil...)

men hur gör man med alla räkningar jag hört att man får?... hur betalar man dem... o har man råd om man är själv eller bör man ha nån att bo med utan att behöva söka sånadär bostadsbidrag o sådär...

Tycker fan dagens människor börjar bli bra patetiska. Du är tonåring och med stor sannolikhet är du som alla andra. Alla bråkar med sina föräldrar i den åldern. Lär dig uppskatta dom istället.

Får du inga pengar och "inte orkar" skolan för din fassa, sluta skolan och börja jobba för fan. Som någon sa innan så kan du senare plugga upp allt och då ta ett studieLÅN och inte leva på oss som arbetar.

Socialen behöver inte vara sista utvägen. Många invandrare trivs väldigt bra där. Det är inte sista utvägen för dom skulle jag gissa på../M

Jag skulle tro att andelen invandrare som verkligen behöver socialbidrag är betydligt större än andelen svenska som behöver det. Du gillar inte invandrare så mycket va?

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg