Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tur att han hade skydd i alla fall:
Vad håller han på med?? Man brukar inte sätta ner foten när man kör race hoj ffs!

en sak jag tänkt på faktiskt; borde man inte försöka slänga sig av motorcykeln i vissa tillfällen, exempelvis detta?![]()
en sak jag tänkt på faktiskt; borde man inte försöka slänga sig av motorcykeln i vissa tillfällen, exempelvis detta?![]()

Det går fort, Man tänker att man vill rädda situationen och inte fimpa cykeln, Man går på reflex och då hoppar man inte av skulle jag tro.
Vet han inte att det är helt ute med vita strumpor? Om han nu promt ska åka runt med vita strumpor bör han ju ha vett nog att gömma dem bakom skinnställ och rikitiga stövlar tycker man...

RIKSPUCKO!!
/Fürstenhoff.

Borde väl vara bilder från en filmsnutt...isf skulle det vara intressant att se vad det hela började med! För hög fart/styrslag...![]()

Jag tyckte också det, det ser så onaturligt ut att det verkar vara fejk (vv-propaganda eller nåt), men tittar man på träden bakom ser man att bilen faktiskt rört sig mellan bilderna.Det ser nästan ut som att bilen står stilla och att han siktar på den. Kan han ha tänkt "ajdå, där står en bil, inte köra in i bilen, inte köra in i bilen, inte köra in i bilen..." samtidigt som han har blicken fäst på bilen hela tiden?![]()
|
|
Nya Chief Vintage Sturgis
I samband med 86:e Sturgis ... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |