Det här var nog oskönt

Jag tror att bilderna är från en av alla dess videos från ett gäng squids som stått uppställda i en kul S-böj för att filma sin squid-polare som ska dundra förbi och göra några sportiga nedlägg framför kameran. Ivrig över att bli filmad så laddar han på mer än han skulla ha gjort om han var ensam och glömmer helt bort att det kan bli möte. I böjen stelnar han till när mötet kommer, blir paralyserad och låst vid bilen, och hamnar då förstås mitt i den. Tur för honom att bilen verkar hinna bromsa ordentligt och inte även den körde för fort och skar kurvan. Då hade det blivit kladdigt.

Men ovanstående var förstås bara spekulationer.

/J

Jag tror att det var så här:

Vid bild-1 så tänker han på att visiret inte är nedfällt och undrar om det verkligen kommer se proffsigt ut.

På bild-2 så har han precis kört om den parkerade bilen och försöker sig på en 24-a clock flip-sider men hamnar snett och MC;n stannar tvärt. Det syns tydligt på vänsterfoten och att han ska sätta ned som stöd!

På bild-3 har han precis åkt fram till bilföraren för att kritisera honom för illa vald parkering, men råkar ha växel i när han släpper kopplingen. Han träffar då bilens front.

På bild-4 försöker han sedan lyfta upp cykeln men tappar fotfästet.

Sicken stackare!

Vid bild-1 så tänker han på att visiret inte är nedfällt och undrar om det verkligen kommer se proffsigt ut.

På bild-2 så har han precis kört om den parkerade bilen och försöker sig på en 24-a clock flip-sider men hamnar snett och MC;n stannar tvärt. Det syns tydligt på vänsterfoten och att han ska sätta ned som stöd!

På bild-3 har han precis åkt fram till bilföraren för att kritisera honom för illa vald parkering, men råkar ha växel i när han släpper kopplingen. Han träffar då bilens front.

Sicken stackare!

:D hhahahahahahahhah

Jag tror att bilderna är från en av alla dess videos från ett gäng squids som stått uppställda i en kul S-böj för att filma sin squid-polare som ska dundra förbi och göra några sportiga nedlägg framför kameran. /J

Nä nu måste jag fråga: Vad är en "Squid" är det helt enkelt någon som åker sporthoj med som mest en hjälm som skydd eller?

Nä nu måste jag fråga: Vad är en "Squid" är det helt enkelt någon som åker sporthoj med som mest en hjälm som skydd eller?

Gör testet så får du en bild av vad en Squid är:

http://www.bytebrothers.org/SquidTest.htm

Angående bilderna, jag tror att jag sett denna på tv6 (Outrageous nånting), han ligger på mittlinjen i kurvan eftersom han kommer in i den för fort. När han får se bilen i ögonvrån så får han panik (typ target fixation eller vad det heter) och rätar upp framför bilen.

.

Sicken stackare!

På bild 5 skulle man fått se hur varmt och gosigt han skulle fått det om ädlare kropsdelar när han lägger sig på hojen och kramar tank/motor/grenrör... :D :yoparty

Nyheter
Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda