http://www.youtube.com/watch?v=OWVSOvqlB_Q&feature=RecentlyWatched&page=1 &t=t&f=b
djungelpolitik, riktigt bra start på dagen
djungelpolitik, riktigt bra start på dagen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Log från öra till öra och ler fortfarande när jag fick mail från ett nystartat företag som bestämt sig för att köpa in hantverk från mig för att sälja vidare.
Det ger mig nått att göra samt en extrainkomst (inkomst som jag nu räknar i hur många körlektioner jag får för pengarna)
De har beställt en hel del för att se hur det kommer gå och går det bra blir det mer beställningar framöver, tillåt mig: WOOHOO![]()
Grattis![]()
(rosa i år...)Klämde närmare 5mil på grusvägarna hemikring idag.2713328Rastade hojen lite idag... Log rätt så rejält![]()
Log från öra till öra när jag såg att pappren från skattemyndigheten hade kommit i brevlådan. Utredningen om vart min dotter ska folkbokföras var klar och jag "vann". Hon folkbokfördes på min adress.
Vad skönt för dej! Låter som om du har behövt kriga för att få det så...
/Carin
Ja, faktiskt så känns det som en stor sten har lyft från mitt bröst. Ett ex som ska jävlas bara för jävlandes skull och för att han vet att det gör mig lessen, det är inte kul...
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife