Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hej du.
Om den inte finns i Kawasakis original-verkstadshandbok som du borde kunna få en kopia på från en Kawa-firma, så testa att ringa Kawasaki Sverige, och hör med Anders Johansson(Teknisk chef,,tror jag) eller om gubben,Kaj Cleeve, är kvar,,de två har koll på det mesta om Kawasaki.
Lycka till.
Frostie.
Om den har sk. 3d-tändning orginal så ändras säkert kurvan beroende på gaspådrag också. Blir mer som en volym om man ska rita den då, än en kurva.
vad sitter för triggerhjul på den motorn??
MS funkar orginal med induktiv givare, men inte med VR krets typ 36-1 eller 60-2 eller liknande.
utan MS vill ha en triggersignal per cylinder då!
du kan ju köra 4st separata spolar med wastefire tex. lämpligen med vb921 krets via led17 & led19..
kör du bara tändnigen så behöver du bara MAP sensorn å triggersignal in, dvs du behöver inte TPS å temgivare mm..
rekomenderar ett "lasse"kort pga storleken.
jag körde med ett lassekort med vb92a å en biltemas högeffektspole på min fiddy. körde med orginala induktiva givaren på svänghjulet så fick köra wastefire för å slippa bygga om nått.
vad sitter för triggerhjul på den motorn??
MS funkar orginal med induktiv givare, men inte med VR krets typ 36-1 eller 60-2 eller liknande.
utan MS vill ha en triggersignal per cylinder då!
du kan ju köra 4st separata spolar med wastefire tex. lämpligen med vb921 krets via led17 & led19..
kör du bara tändnigen så behöver du bara MAP sensorn å triggersignal in, dvs du behöver inte TPS å temgivare mm..
rekomenderar ett "lasse"kort pga storleken.
jag körde med ett lassekort med vb92a å en biltemas högeffektspole på min fiddy. körde med orginala induktiva givaren på svänghjulet så fick köra wastefire för å slippa bygga om nått.
|
Márquez obeveklig i Misano
Misano gav Márquez hans fem... |
|
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |