Slitz brudar på Gamle Port..

Tozerd

Ny medlem
Gick med
26 Jul 2006
Hoj
Honda CBR 600RR -07
Ibland önskar man att man redan var 18 år.. Imorgon kommer Slitz till Gamle Port med Slitz brudar :tuttar Partaj med Slitz brudar är ingen skiit :D

Nån här som ska dit?:yoparty

Ibland önskar man att man redan var 18 år.. Imorgon kommer Slitz till Gamle Port med Slitz brudar :tuttar Partaj med Slitz brudar är ingen skiit :D

Du får bli 18, göra lumpen i skövde, så har dem "moore-kvällar" på bogrens ibland.
Om man nu tycker att det är roligt...:gnissla

När du blir 18 har du förmodligen vuxit ur det där med att tycka att Slitzbrudar är häftiga. :rolleyes:

Fan nu fick jag en sån där däjjavu :D

Systrarna Graaf sjungandes playback på Hotel Lysekil en blöt kväll på 90-talet (jag var nog en bit över 18 iofs), en signerad singel bidde det iallafall:tummenupp

Fan nu fick jag en sån där däjjavu :D

Systrarna Graaf sjungandes playback på Hotel Lysekil en blöt kväll på 90-talet (jag var nog en bit över 18 iofs), en signerad singel bidde det iallafall:tummenupp

Hanna Graaf pressade in sin högra silikontutte i min vänstra axel elmia -04.
De stod vid MDS monter med en Diablo och var svärmade av minst 50-80pers ständigt som ville ha deras autografer och ta bilder. Jag armbågade bort småttingarna och steg längst fram:tummenupp

Eller den där kvällen (vilken som helst) när hälften av alla dessa hjärndöda förmågor slinkar åt sig drinkar på varenda krog runt stureplan.. Allt som krävs är en tusing till en bubblig flaska och en nördig frisyr (skyldig)...

Tacka vet jag en tjej som både kan tänka och betala själv!

Tro mig. Så j*vla spännande är dom inte. Du förstår när du blir torr bakom öronen :tuttar
Tror du mig inte så kan du få några telefonnummer o se själv :tummenupp

Håller med tarmac inget att ropa hej över allvarligt har vart på ett par realse fester med både Slitz,moore och cafe samt FHM suttit och druckit helrör med både Bingo och elita plus några till tro mej så jävla fräck är det inte mest patetiskt men grattis är gott som det heter :D :D

nej tack vet jag Amrikanska strippklubbar 3$ för en öl fina tjejer som inte tjatar på en och en städad miljö med beväpnade vakter i varje hörn :D:D

jojo men pojken är 16 år, hur coolt var det inte med blonda silikon pumpade flickor i 18-25 års åldern när man själv var i den åldern

Sen att man är helt :zpy mätt på det nu är ju helt sant

jojo men pojken är 16 år, hur coolt var det inte med blonda silikon pumpade flickor i 18-25 års åldern när man själv var i den åldern

Sen att man är helt :zpy mätt på det nu är ju helt sant

WORD! Nu är man gammal och vis. :tummenupp

Jag kan va din målsman efterssom jag e gammal nog att va gubbsjuk!!!

Jag som trodde Gamle Port blev av med utskänkningstillståndet, har jag drömt det eller? :va

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back