Hej!
Min kära TL har det kämpigt med tomgången. När jag startar upp hojen när den är kall så går den en stund(ca 1min) sen tappar den i varv o lägger av. Samma sak är det om man har åkte en sväng o ska stanna till vid t.ex korsning så får man parera med gasen annars lägger den oxå av. Lagom irriterande... Verkar som att den går lite tjockt.
Det andra problemet är att den "pissar" vatten. Kommer ut vatten (inga mängder) från höger motorsida i framkant. Är nått slags "dreneringshål" där.
Är det vatten pumpen eller kan det vara en packbox som behöver bytas?
Tack på förhand!
Min kära TL har det kämpigt med tomgången. När jag startar upp hojen när den är kall så går den en stund(ca 1min) sen tappar den i varv o lägger av. Samma sak är det om man har åkte en sväng o ska stanna till vid t.ex korsning så får man parera med gasen annars lägger den oxå av. Lagom irriterande... Verkar som att den går lite tjockt.
Det andra problemet är att den "pissar" vatten. Kommer ut vatten (inga mängder) från höger motorsida i framkant. Är nått slags "dreneringshål" där.Är det vatten pumpen eller kan det vara en packbox som behöver bytas?
Tack på förhand!