Vilken hoj är designmässigt snyggast!

Hondan och yamman e mkt fräscha, kawwan lite sämre, men den har en kaxig spetsig stjärt...
Däremot förstår jag inte suzukin !?, visst det är en bra hoj, men den e inte särskilt fräsch... framändan med det tråkiga lyset, ser gammalt ut, den ska se "arg" ut... Sen har den en hög fräsch rumpa men alldeles på tok för bred, ser ju ut som två flygplansvingar bak...suck.

Av japanerna är CBR600 -05 klart snyggast, fulast är R1 -04. Konstigt att Yamaha kunde gå ner sig så, 02-03 var helt klart snyggare.

Donnie_R6 skrev:
Vilken hoj är designmessigt snyggast. Nämn även färgkombination som är snyggast enligt er smak???

R1 -04 till -05

Cbr 1000rr -04 till -05

Kaxa zx10r

Suzuki Gsxr 1000r

Rettan. Helt klart.

RonJeremy skrev:
hrm....748 ska in där med..... :7peta

Förlåt! :pannkyss
Klart att 748:an skall med. En sak som står klar är att det är väldigt vanligt att rösta på sin egen hoj. Kan det vara ett sätt att rättfärdiga sitt val???

Av dom hojarna så röstar jag att den blå/svarta R1:an. :tummenupp

Men jag saknar Den nya Aprilian på lista, den röd/svarta :rock

finns hur många hojar som helst som förkännar första pl enligt mig... men Rettan i silver är nog den snyggaste av dessa nu när jag kollat på bilderna ett tag..

W@ll skrev:
Men jag saknar Den nya Aprilian på lista, den röd/svarta :rock

Tyvärr så tycker jag att Aprilia inte når upp designmässigt till sin i övrigt höga nivå. Futuran är direkt ful, enl min smak. Funderar på att byta till mig en Mille med skrapmärke så att man kan lacka om den i nån snyggare färg än vad de har som orginal. Röd och gul går bort för man vill ju inte framstå som ett Ducatiwanabe men mörkt grafikgrå med matt svart ram kunde väl va nåt?

Snyggast.

En svart ZX10R... Mumma!!!!

Klart super snygg :tummenupp

Men ovanstående R1 i svart = FEEEET :banana

Firebladen är ful, funkar dock i REPSOL lack...

K5 visst, men den måste moddas, original = SKUM

Tycker CBR:en är snyggast!! Men tyvär så är den inte helt 100!! Hade bara svingen vart svart, så hade den vart 100 procentig........ R1an är också snygg

tveklöst snyggaste som ritats

Bifogat

• 3_1_2_1058287863.jpg
    3_1_2_1058287863.jpg
    111.4 KB · Visningar: 208
RW skrev:
Tyvärr så tycker jag att Aprilia inte når upp designmässigt till sin i övrigt höga nivå. Futuran är direkt ful, enl min smak. Funderar på att byta till mig en Mille med skrapmärke så att man kan lacka om den i nån snyggare färg än vad de har som orginal. Röd och gul går bort för man vill ju inte framstå som ett Ducatiwanabe men mörkt grafikgrå med matt svart ram kunde väl va nåt?

Efter NOGA granskande så får jag nog erkänna att R1 är nog snyggast, följt av CBR, men snyggare än zx10 är den i alla fall :banana

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti