Frank Thomas skinnställ??

NordhNet

05´s första fortkörare? Japp
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
CBR900RR Eldblad -95
Kanske lite :felämne , men är det någon som känner till kvaliten på Frank Thomas skinnställ?

Jag tar över titeln i den här tråden och frågar ytterligare en gång.

Åsikter kring Frank Thomas? Funderar på att beställa det här stället: http://www.cyclegear.com/spgm.cfm?L1=5000&L2=2&L3=108&L4=111&item=FTL_FTL276-BWW-38_G

Generellt kan man väl säga att det är måttligt populärt mtp att tråden skapades 2004, bumpades 2005 och nu 2010... Och inga andra inlägg finns.

Men varför vara som alla andra. Själv kör jag med ett nyligen införskaffat "Rabco-ställ".

Generellt kan man väl säga att det är måttligt populärt mtp att tråden skapades 2004, bumpades 2005 och nu 2010... Och inga andra inlägg finns.

Men varför vara som alla andra. Själv kör jag med ett nyligen införskaffat "Rabco-ställ".

Mycket intressant! Såg att det låg i ungefär samma prisklass, 3500 för nya rabcoställ på blocket. Hur tycker du ditt verkar? Är storlekarna normala?

Mycket intressant! Såg att det låg i ungefär samma prisklass, 3500 för nya rabcoställ på blocket. Hur tycker du ditt verkar? Är storlekarna normala?

Jag är 179cm och ca 76kg. Rätt smal och relativt axelbred. Jag har ett 52 och det är lite stort i bredden men kunde varit typ 1-2 cm längre för att passa mig perfekt.

Ett 50 hade nog blivit för kort, då min 52a sitter väl tight i grenen, men 50 hade antagligen passat bättre på bredden. Ett par kilo till på magen och i övrigt så hade 52an passat galant tror jag.

Men generellt så tycker jag stället känns jäkligt nice. Snyggt och i bra kvalitet (har det helsvarta helstället)

Klart prisvärt!!!

Last edited:
*/ ?>
Back