Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Ort
USA
Hoj
Jorå
Tss! Om inte jag minns helt fel så var det en viss person som bangade när alla andra var ute förra lördagen. Då passade minsann inte! Då får man köra själv till slut... :hihi:tungan

:gnissla

Någon gång ska man väl vara duktig och tvätta och städa eller?

Hur man än vänder sig så sitter arslet bak :)
 

$putnik

Asfalt e hårt
Gick med
13 Aug 2007
Ort
Göteborg/Majorna
Hoj
KTM 525-07
Helgkörning?

Jag e sugen på att köra massa i helgen om de e gött väder. Någon som skall med? Lördag eller Söndag spelar ingen roll.
 

lilltryne

Den modiga lilla grisen...
Gick med
17 Jan 2005
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 250 SXF-06, KTM 525 EXC-05
Har ni inget för er i helgen tycker ja ni ska komma ner till falkenberg och kolla på supermoto SM. Vi är några härifrån som ska tävla i openklassen på lördagen:
* Lilltryne
* Kerttu
* Kolle
* Tapper
* Dennis

Kom ner o heja fram oss eller kom ner på söndagen o kolla när de stora klasserna kör. 9-17 bägge dagarna. :banana
 

$putnik

Asfalt e hårt
Gick med
13 Aug 2007
Ort
Göteborg/Majorna
Hoj
KTM 525-07
Har ni inget för er i helgen tycker ja ni ska komma ner till falkenberg och kolla på supermoto SM. Vi är några härifrån som ska tävla i openklassen på lördagen:
* Lilltryne
* Kerttu
* Kolle
* Tapper
* Dennis

Kom ner o heja fram oss eller kom ner på söndagen o kolla när de stora klasserna kör. 9-17 bägge dagarna. :banana

Har du något tidsshema för lördagen Karin? Jag kanske kommer å hejar på er. Kan ju bli en rolig upplevelse att se debutanterna rejsa:D.

Om nån mer e sugen så kan vi samåka. Lite segt att åka själv till falkenberg. Bara att ringa isåfall 0736 599 699
 

Poppler

Ny medlem
Gick med
6 Jan 2006
Ort
Göteborg
Hoj
660 SMC
Har ni inget för er i helgen tycker ja ni ska komma ner till falkenberg och kolla på supermoto SM. Vi är några härifrån som ska tävla i openklassen på lördagen:
* Lilltryne
* Kerttu
* Kolle
* Tapper
* Dennis

Kom ner o heja fram oss eller kom ner på söndagen o kolla när de stora klasserna kör. 9-17 bägge dagarna. :banana

Skoj! Tapper och Dennis hejar jag lite extra på. Lycka till allesammans :yoparty
 

miche

Ny medlem
Gick med
30 Oct 2007
Ort
ja det vet bara ja
Hoj
suzuki dr650 r såld, suzuki sv650s:)
Har du något tidsshema för lördagen Karin? Jag kanske kommer å hejar på er. Kan ju bli en rolig upplevelse att se debutanterna rejsa:D.

Om nån mer e sugen så kan vi samåka. Lite segt att åka själv till falkenberg. Bara att ringa isåfall 0736 599 699

Tidsshemat finns under supermoto träning tävling tråden. Klicka på falkenbergshemsida så hittar du det där.:)
Dom räknar med att komma igång 0930-12.25 sen lunch till 13.00.
Final 1 13.00 för Open. Sen tidsträning igen. Final2 15.45 för Open.
Några håll tider:)
 
Nyheter
Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Top