Vem vill följa med och rejsa på Spa i Belgien?

DR-Zätare

Schneller & schneller!
Gick med
16 Jun 2003
Ort
Umeå
Hoj
Ein liter Blitzkrieg-RR
374465_220400054765955_1679115394_n.jpg

Underbar bild, ser helt otroligt ut och jag har bara hört gott om den. Och att den är snabb. :)
 
Last edited:

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Vi är framme!!!! Startade 0700 från Varberg, landade i Malmedy 4 km från depån klockan 2100. 1119 km sträckkörning! Nu ska vi äta nationalrätten musslor och pommes!!!
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Moss kommer bli lika dålig i magen som räven hade körde på i sverige med hojen av musslorna i spa.

Jag mår finfint!!!! Musslor och Pommes är Belgiska nationalrätten, visste ni inte det era obildade tölpar!!!

Väckning 0715 imorrn! Fick tjata på ledningen på Hotel Floreal Oley att ha frukost till 0730;

- "We open kitchen at 0800!!!"
- Allô, whe arr drivinng a werry important race de motocicklo tomorrow, whe musst have dejuner!!!
- Okeee, dejumer a seven medi! Sacre bleu!!!!
 

Nicklas

Ny medlem
Gick med
16 Jun 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Bimota 500 V-Due
Tack Niklas, kul att höra av DIG! Vi har ju en racinghistoria ihop, minns du EM på Most 2007, du körde Supersport och jag och Jorpes Superstock? Det var tider det....

Klart jag minns! Det var härliga tider, man har aldrig tråkigt med dig och Jorpes :)
Lycka till nu och kör hårt!
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Min C1:a är inte riktigt preppad för race i nuläget, men annars hade jag gärna hakat :tummenupp
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Första passet avklarat! Hel och ren. Anderstorpsdrevning verkar funka. Men OJ vad det är upp och ner, fan det händer liksom inget i vissa nedförsbackar när man bromsar typ... Och OJ vad en del röker en...:gråta

Well well, bara att gnaga på, 11.05 ska vi ut igen
 

jorpes

Soppatorsk sen Punka. Lökmekmiss?
Gick med
11 May 2003
Ort
Lindome
Hoj
R1 -08
Mer uppdateringar...

Hur många pass? Hur fort kör de snabba? Hur fort kör mid packet? Hur svår är banan och hur många sekunder kaparndu per pass? Är meken bra? Vem är mediachef? Mm mm mm
 

jorpes

Soppatorsk sen Punka. Lökmekmiss?
Gick med
11 May 2003
Ort
Lindome
Hoj
R1 -08
Mer uppdateringar...

Hur många pass? Hur fort kör de snabba? Hur fort kör mid packet? Hur svår är banan och hur många sekunder kaparndu per pass? Är meken bra? Vem är mediachef? Mm mm mm
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Mer uppdateringar...

Hur många pass? Hur fort kör de snabba? Hur fort kör mid packet? Hur svår är banan och hur många sekunder kaparndu per pass? Är meken bra? Vem är mediachef? Mm mm mm

Fyra pass idag, har kört två nu. På ett 25 minuters pass får man typ 8 varv. RAcena på söndag är 10!!! Gulp!
Media sköter jag. Boris JR (Andreas Borsin) sköter mekandet; han är jättesnygg i sina blåa kirurgkläder!!!:fakta

Räknar kallt med att ta 10 sekunder per pass idag och ta pole på andra kvalet imorrn!:tummenupp
 

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Ort
Ja
Hoj
.
Mozz är superlångsam och slår av in i eau Rogue. Dessutom varvstoppar han inte på 6an trots att vi åker Anderstorpdrevning. Skall dra på ett större framdrev tills han hittar gashandtaget...
 

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Ort
Ja
Hoj
.
Vi står bredvid några belgare med för mycket pengar. Öhlins gasgaffel, monobloc Brembo av näst senaste wsbk spec, motec ECU och tracrion control samt sidostöd då de ändå bara kör bandagar och lite gata.
 

dyos

Svenska vägar behöver fler kurvor
Gick med
20 Sep 2008
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R 750 K2
Vi står bredvid några belgare med för mycket pengar. Öhlins gasgaffel, monobloc Brembo av näst senaste wsbk spec, motec ECU och tracrion control samt sidostöd då de ändå bara kör bandagar och lite gata.

Lyckas dom med all den tekniken hålla stummt i eau rouge å blanchimont då?
Fan de hade varit skoj att va där med er. Var där förra sommaren på F1, härligt ställe som man gärna hade kört lite själv på :tuttar

EDIT: Finns det ngn som fotar?!
 
Last edited:

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Ort
Ja
Hoj
.
2h våntan innan dagens sista pass. Mozz är så het att han körde cheytricket att glömma plånboken hemma och satsa på att bli bjuden på allt. Dessutom kör han utan strumpa på högerfoten för bättre feeeling i högfartssvängarna...
 

CDM

BikerBoyz
Gick med
2 Sep 2009
Ort
i garaget
Hoj
Slagskeppet
2h våntan innan dagens sista pass. Mozz är så het att han körde cheytricket att glömma plånboken hemma och satsa på att bli bjuden på allt. Dessutom kör han utan strumpa på högerfoten för bättre feeeling i högfartssvängarna...

Aka Ove Sundberg :)
 

MartinB

Absolut skitlångsammast
Gick med
23 Feb 2004
Ort
Alingsås
Hoj
R6zz. No more crossplejn.
Vi står bredvid några belgare med för mycket pengar. Öhlins gasgaffel, monobloc Brembo av näst senaste wsbk spec, motec ECU och tracrion control samt sidostöd då de ändå bara kör bandagar och lite gata.

Låter som jag fast mina grejor är original.
s.a.s.
 
Nyheter
Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Top