Vem var det ?

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Skogen
Hoj
Tillfällligt utan
Såg nån annan i morse som va lika puckad som jag och åkte hoj.. Klockan måste ha varit runt 04:30 på valhallavägen i höjd med odelgatan va ju -1 grad så inte jätte skönt ute! tur man bara har 5 mil gnissla
 

Go0fy

Ny medlem
Gick med
23 May 2008
Ort
Tyresö
Hoj
Z1000
Såg igår en xr650 motard på häradsvägen med en bmw full me turrar efter sig som satt och viftade för fullt i bilen. Det såg ut som att du hade rätt kul med dom, dom blev riktigt irriterade. Jag körde lojt bakom och bara garvade när du vände dig om å peka finger åt dom å sen drog iväg med en skön wheelie.
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Såg igår en xr650 motard på häradsvägen med en bmw full me turrar efter sig som satt och viftade för fullt i bilen. Det såg ut som att du hade rätt kul med dom, dom blev riktigt irriterade. Jag körde lojt bakom och bara garvade när du vände dig om å peka finger åt dom å sen drog iväg med en skön wheelie.

:D :D :D :tummenupp :tummenupp :tummenupp
 

Redline

WOTM
Gick med
4 Jun 2008
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R1000 K7
Finns du här på SH som körde en nyare R1:a igår i Nacka? (Ica maxi)

Var kul att se första sporthojen ute på gatan i år :)
 

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Nein
Imorse på väg till jobbet. Kliver av på centralen runt 6.40 och går upp på klarabergsvägen. Då hörs ett motorljud som gör mig alldeles varm inombords. "Det kan inte vara sant" tänker jag samtidigt som jag vänder mig om.

Men det var ju sant, från Kungsholmshållet in mot Sergels torg kommer vad jag tycker ser ut som en vit/röd R1 i glad acceleration.

Du gjorde min dag! :)
 

frostah

Gatukändis!
Gick med
19 Mar 2008
Ort
Stockholm
Hoj
Ingen för tillfället, jävla bajs :(
Imorse på väg till jobbet. Kliver av på centralen runt 6.40 och går upp på klarabergsvägen. Då hörs ett motorljud som gör mig alldeles varm inombords. "Det kan inte vara sant" tänker jag samtidigt som jag vänder mig om.

Men det var ju sant, från Kungsholmshållet in mot Sergels torg kommer vad jag tycker ser ut som en vit/röd R1 i glad acceleration.

Du gjorde min dag! :)

Det är någon som har börjat ta sin vit/röda R6 till jobbet och ställer den på mästersamuelsgatan/norrlandsgatan. Det kanske var den du såg.
 

Air100

Även dom som inte lever dör någongång
Gick med
16 Apr 2007
Ort
Huddinge
Hoj
Yamaha Tracer - 15. Kxf250 -09
Någon???...04.40....östberga - huddingevägen.....brrrr....kallt....minusgrader...
 

Anderberg

Aldrig nöjd
Gick med
29 Nov 2006
Ort
Färingsö
Hoj
KTM EXC 450 -09, KTM EXC 300 -09
idag vid 13- tiden vid korsningen gamlatyresövägen/sockenvägen
(konsum/barnvagnsfabriken)
Blå/vit gixxer av års 03-05 såg ej vad det var för cc.
Du livade upp vårkännslorna inom mig.. Tack!
 

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Skogen
Hoj
Tillfällligt utan
Såg tre motarder på Lidingö igår vid 4 tiden på väg ut mot Elfvik gav en ordentlig abstinens chock.
 

Phille

väntar på sommaren.
Gick med
3 Sep 2006
Ort
Bromsten/Spånga
Hoj
Yamaha FZ6-N - 2008 (78hk)
Någon här som körde vid hammarby sjöstad i måndags ? 30 mars? En svart gsxr eller hayabusa hann inte riktigt se vad det var. Jag hade en Naken fz 6-n.
 

PuttePK

Ny medlem
Gick med
24 May 2007
Ort
Stockholm
Hoj
Triumph Daytona 675
Tjenare

Tja Fille ! då vare dax för en ny sesång ! Jag tog hojen till jobbet i morrse ! Kanon i soluppgången ! Hör av dej eller kom för bi bara vet jag du vet var jag bor ;.) De verkar hålla i sig över helgen så vi får se vad som händer !

PuttePk:tummenupp


Någon här som körde vid hammarby sjöstad i måndags ? 30 mars? En svart gsxr eller hayabusa hann inte riktigt se vad det var. Jag hade en Naken fz 6-n.
 

druid

CLASSIFIED
Gick med
19 May 2005
Ort
08
Hoj
Ducati 916 -98, Ducati 899 Panigale -14
Det var rätt dött i morse på hojar. Kom i kapp ett mc-bud i söderledstunneln
i morse annars så såg jag fan inte någon mer. Snyggt när stora skåpbilar och
bussar osv flyttar på sig så att man har hur mycket plats som helst men på en
sketen Toyta Prius är tydligen ratten borttagen samtidigt som alla speglar
försvann...
 

dlgvrg

Sporthojsnörd
Gick med
17 Nov 2003
Ort
Västerås
Hoj
En bunt hojar
Det var rätt dött i morse på hojar. Kom i kapp ett mc-bud i söderledstunneln
i morse annars så såg jag fan inte någon mer. Snyggt när stora skåpbilar och
bussar osv flyttar på sig så att man har hur mycket plats som helst men på en
sketen Toyta Prius är tydligen ratten borttagen samtidigt som alla speglar
försvann...

I norrort var alla ute och körde! Ett dussintals hojar såg jag - de flesta tråkiga men en snubbe med tröja där det stod typ "I just fucked you in the ass!" vid Hjulstakorset. Lite skoj om än förvirrat budskap...
 

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Ort
Idyllen
Hoj
939 Hypermotard SP + Yamaha R1
Äntligen får man se några sportisar ute.. Såg en svart R6:a på Gårdsfogdefägen i Bromma idag :tummenupp Skönt med lite kontrast mot de 10-15 grusmoppar som jag beskådat i trafiken under dagen.
 

Lukasz

...
Gick med
21 Nov 2003
Ort
Stockholm, North side
Hoj
929 hOnDa GaY cLuB edition
19th april, CB929 (yellow/grey) and KTM, on the road from vaxholm, I was in a black BMW 5, you guys made my day:yoparty :D I neeeeed a bike...
 

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Ort
Idyllen
Hoj
939 Hypermotard SP + Yamaha R1
Tack till dej som vinkade ivrigt åt mej å polarn på bogan idag :)
 

Wesslan

Unusual Scrambler user
Gick med
18 Jan 2005
Ort
Lidingö
Hoj
2015, Ducati Scrambler FT
Såg tre motarder på Lidingö igår vid 4 tiden på väg ut mot Elfvik gav en ordentlig abstinens chock.

Det var jag och polarna. 3 dagar senare krashade jag och bröt båtbenet och har gips i 3 månader så nu är det jag som har abstinens!!
 

philleee

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2007
Ort
...
Hoj
crescent
Tjej på en sport aprilia..tror det var en 250. Jag o polarn stannade bredvid dig vid korsningen efter S:t Eriksbron på kungsholmssidan vid 5-tiden (blå R1, svart K7:a)
Du får hälsa nästa gång ;)
 

Kricke

Inga vuxenpoäng
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Böhmerland 600
Du som höll stumt mellan bilarna på 73an i riktning mot nynäshamn idag strax innan 14.00. Blev omkörd av dig i höjd med länna. Han inte riktigt se vad det var för hoj men det såg ut som en blå/vit gixxer.
Din motor behöver nog en översyn innan nåt packar ihop. Det vällde ut oljerök från motorn och du lämnade ett oljemoln efter dig längs med vägen.
 
Nyheter
Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top