Vem var det ?

Dennis.w

Medlem
Gick med
24 Jun 2008
Ort
Bromma
Hoj
ktm
Vem var det som övningskörde på en husaberg sm runt brommaplan igår? Gjorde tummen upp o du såg min parkerade ktm, antar att du bor i närheten?
 

dlgvrg

Sporthojsnörd
Gick med
17 Nov 2003
Ort
Västerås
Hoj
En bunt hojar
En sporthoj som var svart, lät mycket och passerade vid Alvik på väg mot stan 21.53 ikväll (20080829) och hade en polisbil efter sig som såg lite uppretad ut med sina blåljus på och allt... Dock verkade det inte gå så fort - men det kanske är att man blivit avtrubbad... Jag kom i alla fall i mötande fil och blev lite glad av showen.
 

bergelin

Live Free or Die
Gick med
9 Aug 2008
Ort
Wherever i lay my hat
Hoj
Ingen än
Vem var det jag träffade på Webhallen i Sumpan igår (fredag) runt 17? Du hade (tror jag) en Suzuki GSX-R 1100 -94 och vi snackade lite om hojar och MC-kort.
Vore kul om det vore någon här.
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
3x sporthojar på margeretelundsvägen i Åkersberga vid Tallsätra/Bergsätra 16.30 idag lördag 30/8. Jag kom på min adventure i blått ställ.

Kul med lite hojar därute i ödemarken. Man ser dom sällan och aldrig någonsin tre i grupp!
 

MaS

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2007
Ort
Sumpan
Hoj
Tl1000R
Vem var det jag träffade på Webhallen i Sumpan igår (fredag) runt 17? Du hade (tror jag) en Suzuki GSX-R 1100 -94 och vi snackade lite om hojar och MC-kort.
Vore kul om det vore någon här.


Jepp det var jag det, lycka till med kortet:tummenupp
 

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Ort
F18
Hoj
V4
Röd Ducati Monster på Strandvägen för några timmar sen. Jag vände mig om innan jag börja måla lakrits men såg dig inte, hoppas du inte fick allt för mycke smält gummi på dig :förlåt
 

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Nein
Ikväll, vid 22.30-tiden kom två hjältar och drog förbi på varsin sida om mig på Nynäsvägen norrut i höjd med Länna. Om ni läser det här ska ni veta att hela nattpasset är räddat efter de motorljuden! :tummenupp
 

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Skogen
Hoj
Tillfällligt utan
Ikväll, vid 22.30-tiden kom två hjältar och drog förbi på varsin sida om mig på Nynäsvägen norrut i höjd med Länna. Om ni läser det här ska ni veta att hela nattpasset är räddat efter de motorljuden! :tummenupp

Låg bakom 2 cheyer i onsdags som kom på varsin hoj en 600rr ialla fall, Låg bakom ett tag och jaga med min trötta polo och visst räddade det nattpasset en aning när man ser andra ute och åka :tummenupp
 

kiddie

"Medlem"
Gick med
30 Nov 2006
Ort
Söderort
Hoj
ingen direkt körbar
... som på ninja drog förbi mig vid eugenia norrgående igår vid 21-tiden? Måste gått undan ganska bra, min mätare visade typ 200 och du bara försvann.
 

marinmo

Kör med Jofa-hjälm som enda skydd
Gick med
28 May 2008
Ort
Ingenstans
Hoj
VFR 800 ABS -02
Såg Bettskena med kompis på Ringvägen (vid Södersjukhuset) häromdagen. :) Kunde dock inte säga hej, satt i jobb-bilen :/
 

mkillen

Steven Segal MC
Gick med
20 Apr 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Yamaha FZ6-N S2 -07
fan aldrig nån som undrar vem jag va :gråta

jag e typ galnast i Sthlm! :cool:

får väl börja me nå nya grejjer då! typ skjuta raketer när man kör! :hojraket
 

Sparvöga

Ny medlem
Gick med
9 Sep 2008
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 640 SM
va det någon från SH igår E4 norr 19:55 - 20:00, mellan påfart Lindhagensgatan och avfart Tomteboda.

Du höll rätt bra fart såg jag i backspegeln, förväntade mig att du skulle susa förbi, eller fick jag upp min lilla gula postbil i så pass bra fart att du inte ville köra om?
 

krokodilracing

Brum Brum
Gick med
15 Apr 2008
Ort
Stockholm
Hoj
Hornet -07, Aprilia Pegaso 650 -96
Nån stackare som planterade sin hoj i baken på en bil imorse på Stadsgårdskajen. Det såg ut som det gick bra iaf. men hojjen måste fått sig en törn. Ta´t lugnt där, bilarna byter filer å snackar i telefon å e sura för dom missar morronmötet...

Nån som vill träda fram ;)
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Vem är människan som på Mörbyvägen i Nykvarn åker fram o tillbaka o varvar hojen o försöker köra på bakhjulet???
Kruxet är att det finns en järnväg här och det grå faktiskt tåg här... Fast man inte tror det då det är varutåg... Killen kör på bakhjulet över järnvägen utan att ens titta sig för...
Fin gata att köra på... Det fattar jag... Kanske ska ta det lite lugnre över järnvägen dock???
Har ingen lust att behöva ringa ambulans osv...
 

combat girl

What u do in life echoes in eternithy
Gick med
25 Feb 2007
Ort
Skåne
Hoj
letar....
åhh vem f-n har parkerat en grön hoj i mitt garage???

Just det, det var ju jag... nu kan jag sluta undra vem det var...

Ja jag har tråkigt på jobbet...
 
Nyheter
Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Top