Vem var det ?

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Bromma
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
åhh vem f-n har parkerat en grön hoj i mitt garage???

Just det, det var ju jag... nu kan jag sluta undra vem det var...

Ja jag har tråkigt på jobbet...

Jag skulle parkera i ditt garage vilken dag i veckan som helst! :tummenupp
 
Gick med
9 Jul 2008
Ort
Stockholm
Hoj
Kawasaki, ZR-7 (skrot) Ducati Monster S4 "Carbon edition"
Vem var det...

Som fick ölburkar kastade på sig från en BMW i höjd med bagarmossen idag vid 17.20 tiden??
 

Jimmy.F

Arbetar med larm, om du behöver hjälp!!!
Gick med
6 Jul 2005
Ort
Tullinge
Hoj
Sålda ZX10R -04:A, GSX1100RW, XL600
HuddingeV. / Stuvstaleden kl:13,40 15/9-08

Stod idag i korsningen vid HuddingeV. och Stuvstaleden kl:13,40 och beskådar en Busa i mötande körfält! Jag har polisen i filen brevig mig med 2 kvinnliga och en manlig polis i.
När det väl blir grönt drar busan upp på slangen genom korsningen och den manliga polisen börjar stutsa baksätet på polisbussen! De kvinnliga poliserna bara ler och tittar på varandra, detta gör den manliga polisen ännu mer förbannad! Vid detta läge är busan redan långt borta och polisen har inget annat val än att åka vidare!!:banana

Så vem var då detta?? Ge dig till känna, du räddade min dag!
:Bugar :Bugar :Bugar :Bugar :Bugar
 
Last edited:

Sparvöga

Ny medlem
Gick med
9 Sep 2008
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 640 SM
Stod idag i korsningen vid HuddingeV. och Stuvstaleden kl:13,40 och beskådar en Busa i mötande körfält! Jag har polisen i filen brevig mig med 2 kvinliga och en manlig polis i.
När det väl blir grönt drar busan upp på slangen genom korsningen och den manliga polisen börjar stutsa baksätet på polisbussen! De kvinliga poliserna bara ler och tittar på varandra, detta gör den manliga polisen ännu mer förbannad! Vid detta läge är busan redan långt borta och polisen har inget annat val än att åka vidare!!:banana

Så vem var då detta?? Ge dig till känna, du räddade min dag!
:Bugar :Bugar :Bugar :Bugar :Bugar

Hehe, d där hade jag gärna upplevt live, snacka om dagens höjdpunkt
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
kanske var en snubbe, men tydligen blir man bannad ifall man skriver hans namn.
 

Missvims

MrsVims
Gick med
24 Apr 2006
Ort
Östhammar
Hoj
Formally known as Gulan
Vem va de som förra veckan var ute och finåkte lite bakhjul här i Sigtuna. Han körde om min granne, drog upp hojen och wheelade hela 90-sträckan fram till rondellen. Hon var mäkta imponerad och väldigt glad över föreställningen:D
 

DollarKatten

www.bombrepa.se
Gick med
4 Feb 2006
Ort
Hammarbyhöjden
Hoj
zx10r -04,KTM 625 SXC -05
va det någon från SH igår E4 norr 19:55 - 20:00, mellan påfart Lindhagensgatan och avfart Tomteboda.

Du höll rätt bra fart såg jag i backspegeln, förväntade mig att du skulle susa förbi, eller fick jag upp min lilla gula postbil i så pass bra fart att du inte ville köra om?


Kan det ha varit jag? I såfall blir jag överlycklig, om någon har sett mig!
Körde av vid St Eriksplan, medan en annan kille här på sh (nilax83) fortsatte upp mot eugenia.

Jag körde nog en blå R1a isf, med ett rött, ickematchande skinnställ av äldre modell!

A
 

Phille

väntar på sommaren.
Gick med
3 Sep 2006
Ort
Bromsten/Spånga
Hoj
Yamaha FZ6-N - 2008 (78hk)
Någon med en motard 640cc (grå/svart) slangade framför mig utanför rinkeby rissne idag på e18. Såg riktigt kul ut men vågade inte slanga efter eftersom jag saknar skillsen :p ...
 

Spiken

aka. Strajpen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nässjö
Hoj
KTM Freeride 250R 2016 | KTM 640 SM 2002
Någon med en motard 640cc (grå/svart) slangade framför mig utanför rinkeby rissne idag på e18. Såg riktigt kul ut men vågade inte slanga efter eftersom jag saknar skillsen :p ...

Var det du som låg bakom mig och åkte av vid spångaavfarten? Isf. kan det ha varit jag :rolleyes:
 

Phille

väntar på sommaren.
Gick med
3 Sep 2006
Ort
Bromsten/Spånga
Hoj
Yamaha FZ6-N - 2008 (78hk)
Var det du som låg bakom mig och åkte av vid spångaavfarten? Isf. kan det ha varit jag :rolleyes:


Ja precis det var jag :) .. Var kom du ifrån då ? själv hade jag vart och tränat i Kista. Bor du eller jobbar du i västerort ? Tjusigt bakhjul du bjöd på :)...
 

Spiken

aka. Strajpen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nässjö
Hoj
KTM Freeride 250R 2016 | KTM 640 SM 2002
Ja precis det var jag :) .. Var kom du ifrån då ? själv hade jag vart och tränat i Kista. Bor du eller jobbar du i västerort ? Tjusigt bakhjul du bjöd på :)...
Kom också från Kista, hade pluggat och var på väg hem :)
Det är klart man bjussar på ett bakhjul för en compadre :tummenupp
 

Dennis.w

Medlem
Gick med
24 Jun 2008
Ort
Bromma
Hoj
ktm
Någon här?

Vem var det som körde ut men någon motard brevid OKQ8 vid bromma igår, sen gasade iväg på raksträckan? Det var inte streetlegal rör på den vell? :tummenupp
 
Nyheter
Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Top