Varför har Jag alltid den sämsta hojen?

He rik

----:)----
Gick med
8 Aug 2006
Ort
Karlstad
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95
Ditt problem är,tvärt emot vad det motsatta könet säger,att du tänker för mycket med det stora huvudet istället för det lilla.

Det lilla är som en mullvad,går på lukt och känsla,om det verkar bra så är det bra!

Kanske inte så kul när man vaknar till och ser vad man kört men det funkade och var skönt.

Så,stäng ögonen och lukta och känn,är det skönt så bry dig inte om vad andra säger.

Henrik
 

Coppertail

Squid
Gick med
17 Feb 2006
Ort
Perch mountain
Hoj
Fornminne FJ 1100
Jag tjöper den hojen som har flest och finast färjer och såledest har högst liggfaktor.

Nu förstår jag inte, är det mc-journalister eller tjejer du vill ligga med?
Fråga brudarna vad du ska köpa nästa gång ist,

Du kanske kommer trivas på din nya Virago eller HD.:D
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Nu förstår jag inte, är det mc-journalister eller tjejer du vill ligga med?
Fråga brudarna vad du ska köpa nästa gång ist,

Du kanske kommer trivas på din nya Virago eller HD.:D

Det viktiga är neonfärger och ligga men det vore ju en bonus nån gång när man öppnar en såndäringa hojblaska att de inte placerar min hoj i skamgruppen:gnissla inget annat.
 

Coppertail

Squid
Gick med
17 Feb 2006
Ort
Perch mountain
Hoj
Fornminne FJ 1100
Men det kan ju bara ha betydelse när du vill ligga med dig själv isåfall.
Tråkigt att bli nobbad av sig själv pga, sur hoj då iofs,:gnissla
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Men det kan ju bara ha betydelse när du vill ligga med dig själv isåfall.
Tråkigt att bli nobbad av sig själv pga, sur hoj då iofs,:gnissla

Vaddå, tror du intee att cheyerna läser masterbike-testet så att dom vet vilka dom ska ligga med?

Jag tror att tidningen Solo köper masterbike-testen och publicerar under rubriken "Vilka killar ska man ligga med"
 

combat girl

What u do in life echoes in eternithy
Gick med
25 Feb 2007
Ort
Skåne
Hoj
letar....
Shit Teo! jag lider fan med dig..inte lätt att vara ute hela tiden...


Tjööööp en Ninja istället :tungan
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Vaddå, tror du intee att cheyerna läser masterbike-testet så att dom vet vilka dom ska ligga med?

Jag tror att tidningen Solo köper masterbike-testen och publicerar under rubriken "Vilka killar ska man ligga med"

Veckorevyn gör nog det jallafall. När man var ung och hade än yngre tjejer läste man alltid den på vattenkloasetten efter avverkae barnförbjudna handligar och där rangordnade de bland annat killars trovärdighet baserat på ögonbrynens buskighet samt hur stor en ballifjång skulle vara för att få kallas kuk och inte pillesnopp.

Var kanske redan där man började söka bekräftelse...:gnissla

Shit Teo! jag lider fan med dig..inte lätt att vara ute hela tiden...


Tjööööp en Ninja istället :tungan

Jag har nån kräkblandad förtjusning för den. Å ena sidan får jag kvalitetskritiska tankar men å andra sidan är de fortfarande neongröna och heter "ninja" medans alla andra kör Volvo V70-färger på sina R-hojar:mad:
Dessutom är väl Suki lite samma skit som Kawa?

Jag kanske klipper till nån gång. Givetvis på en sk "mellanmodell" då övriga märken flyttar upp det en noch.
 
Last edited:

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Har du liten s***p :va :D

Tänk att det alltid ska landa där. Enklaste förklaringen på alla problem? Brukar oftast vara cheyerna som kommer dragandes med det resonemanget men Jag antar att Jag öppnat upp för det här:gnissla Genitalierna är väl det enda på min gistna lekamen jag kommer något så när överens med så det är inte felet.

Tur är att Jag har långforden jallafall, den kommer inga kritiker åt då det är världens bästa bil... förlåt pkptrk.
 

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Pannkakslandskapet
Hoj
En fet en!
Tänk att det alltid ska landa där. Enklaste förklaringen på alla problem? Brukar oftast vara cheyerna som kommer dragandes med det resonemanget men Jag antar att Jag öppnat upp för det här:gnissla Genitalierna är väl det enda på min gistna lekamen jag kommer något så när överens med så det är inte felet.

Tur är att Jag har långforden jallafall, den kommer inga kritiker åt då det är världens bästa bil... förlåt pkptrk.

Nu vet jag inte hur det är att köra hoj på Gotland,blir det inte lite trist i längden och man kör väl ön runt på kort tid?
Ni lär dock ha en fin bana där.
Nu vet jag inte hur du kör och om du även kör eller kört något på banan?

Varför inte prova något helt nytt? Motard , äventyrshoj som kan ta dig längre än ön runt.Visst inga effekt monster osv men attans så gött när man inser så mycket man kan få med sig på en hoj och semestra ut i vida världen och ändå njuta på 2-hjul :)
 

addex

OFF
Gick med
10 Sep 2007
Ort
gävle, sthlm
Hoj
hemlig
Nu vet jag inte hur det är att köra hoj på Gotland,blir det inte lite trist i längden och man kör väl ön runt på kort tid?
Ni lär dock ha en fin bana där.
Nu vet jag inte hur du kör och om du även kör eller kört något på banan?

Varför inte prova något helt nytt? Motard , äventyrshoj som kan ta dig längre än ön runt.Visst inga effekt monster osv men attans så gött när man inser så mycket man kan få med sig på en hoj och semestra ut i vida världen och ändå njuta på 2-hjul :)
GGN ska väl b´vara de ända på den ön:va
hm kom på att man kanske inte behöver turbo på gotland
 

rydlinger

Medlem
Gick med
18 Jun 2008
Ort
Göteborg
Hoj
Turbo laddad kärring cykel, 413 bhp, 23 kilo = 17.9hk/kg
är det en sak jag har lärt mig igenom tiderna är då att man skall aldrig, o då menar jag aldrig lyssna på dessa kritiker och hur dom uppfattat en film, bil, mc, båt, hundvalp eller vad fan nu det är de ska sätta betyg på! t.ex. hydre en film i tisdags, BUGG hette den! på framsidan står det att den har fått 4 eller 5 av 5 av alla dessa kritiker på filmgalor + stort som fan på framsidan av fodralet står det, absolut årets äckligaste film (skräck film då förstås) jag tyckte självklart att detta lät ju kalas och julafoten på samma gång ungefär. men när jag väl kommit hem och sätt 35 min så inser jag att filmen är så in i hellvettes jävla dålig! + att jag kunde inte med att stänga av skiten eftersom jag redan då hade betalt 39 kr för att se filmen! den handlade inte om ett piss filmen och jag kunde inte hitta något som skulle vara äckligt eller bra med filmen så jag stälde mig frågan, hur kan dessa kritiker ge filmen ett sådant topp betyg? jo jag kom fram till 2 slutsatser!
1: alla dessa kritiker är sånna där halv försupna och sönderknarkade bohemer från Paris. dom har blivit så skadade i huvet av allt det flummande och missbruk så att det dom ser i genom sina ögon det är bara rena hallucinationer!
2: Film bolaget som gjorde filmen insåg själva tillslut att filmen sög "Dockey Balls" och satsade allt det kapital som fanns över när filmen var klar till att muta kritikerna, som i sin tur satte ett högt betyg så att möjligtvis sådana icke film fantaster som mig skulle hyra filmen av misstag och därpå kanske gå pluss minus 0 på skiten!
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Nu vet jag inte hur det är att köra hoj på Gotland,blir det inte lite trist i längden och man kör väl ön runt på kort tid?
Ni lär dock ha en fin bana där.
Nu vet jag inte hur du kör och om du även kör eller kört något på banan?

Varför inte prova något helt nytt? Motard , äventyrshoj som kan ta dig längre än ön runt.Visst inga effekt monster osv men attans så gött när man inser så mycket man kan få med sig på en hoj och semestra ut i vida världen och ändå njuta på 2-hjul :)

Jag har bor och har bott i sthlm hela mitt liv. Har en lägenhet i visby bara som Jag pendlar lite till när Jag inte orkar med ljushuvudena i sthlm. Finns mycket åka på ön faktiskt. Klart mer än Jag först trodde.

Jag tror en del får ta och dra på sig ironiglajjerna om de ska kunna genomlida vintern och resten av livet för den delen.:)
 

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Pannkakslandskapet
Hoj
En fet en!
Last edited:

tommi

Guest
kör VFR inte mycket som skrivs om den men det är för att alla vet redan att den är bäst :D
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Jag är inte ute efter att hitta en ny hoj. Jag undrar bara varför alla hojar, när jag äger dem är sämst. Till och med om man läser en gammal recention om äldre hojar man inte sett tidigare så är fanimej den hojen Jag hade då bäst men inte i de recentioner man läste då när man hade den.
 

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Ort
Idyllen
Hoj
939 Hypermotard SP + Yamaha R1
Jag är inte ute efter att hitta en ny hoj. Jag undrar bara varför alla hojar, när jag äger dem är sämst. Till och med om man läser en gammal recention om äldre hojar man inte sett tidigare så är fanimej den hojen Jag hade då bäst men inte i de recentioner man läste då när man hade den.

Mannen smartman skriver om är ute efter dej och dessa är tydliga tecken! Lika tydligt som att läsa en bok faktiskt. Jag menar vem annars har makten att ändra alla fina hojjars lack till V70 färger, alltid recensera din hoj sämst, i efterhand ändra recensionerna i dina mcblaskor till att du åker ånglok från hedenhös? Va säg mej va? Sorry Teo, your goin' south!
 
Nyheter
Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top