Vad gör du?

GrEEn81

Ny medlem
Gick med
27 Sep 2014
Ort
Fogdarp
Hoj
1995,Honda 900RR
Händer inte mycket alls här ......

Slö surfar på SH ,youtube och försöker pilla ihop ens hoj :)

Väntar på att det ska bli 5 mars så man kan påbörja sitt mc-kort :tummenupp
 

nissepelle

Strandraggare
Gick med
29 Jan 2006
Ort
Linköping
Hoj
Suzuki GSXR750 -99, Gasgas 450 FSE -07
Vill du tipsa om någon bra sträcka? Håller ju också till i Linköping

Finns bra småvägar söderut mot Sturefors > Grebo. Sen på vägen hem svänger man av upp på småvägar mot Linghemsområdet. Kan inte peka ut exakt hur jag kör utan går efter minnesbilden när jag själv kör. Mot bestorp till Brokind (typ) är nice, men mycket skymda kurvor. Dra ut och köra tillsammans nån dag kanske? Våra hojar är ju lika gamla och livsfarliga båda två så de skulle nog göra sig fint tillsammans på vägen! :D
 

Shimonu

Sporthojsnörd
Gick med
26 Aug 2013
Ort
Linköping
Hoj
Z1000SX -18
Finns bra småvägar söderut mot Sturefors > Grebo. Sen på vägen hem svänger man av upp på småvägar mot Linghemsområdet. Kan inte peka ut exakt hur jag kör utan går efter minnesbilden när jag själv kör. Mot bestorp till Brokind (typ) är nice, men mycket skymda kurvor. Dra ut och köra tillsammans nån dag kanske? Våra hojar är ju lika gamla och livsfarliga båda två så de skulle nog göra sig fint tillsammans på vägen! :D

Haha låter som ett möjligt alternativ.

Ner mot Bestorp har blivit en typisk standardrunda för mig när jag bara vill ut en kort sväng bara för att ha kommit ut. Kanske får köra typ Sturefors->Grebo och sen 35an hem
 
Last edited:

speedle

Medlem
Gick med
27 Jun 2009
Ort
Göteborg
Hoj
Honda CBR 900RR -98 Suzuki GSX-R750 -02 racehoj (såld) Aprilia RSV1000R Factory -08 racehoj Honda CRF250R-X -11
Sitter i telefonmöte...
 

Comeback

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jul 2010
Ort
Göteborg
Hoj
Suzuki SV650S -00 såld TriumphSprintRS-01 såld Suzuki GSX1300R -08
Skaffar nya grejor till hojarna, tränar på gymmet (mest uthållighetsträning med så där 30 till 20 rep) och i simhallen.
Med stretching i bastun.
Och för att förbereda mig för årets 1a turer, innan våren kommit på alvar, har jag simmat ca 10 meter i Öresunds varma vatten (+1,8C) i helgen.

:tuttar tränar också, idag +1,3C i Öresund, simmade hon 4 ggr mellan varven i bastun :)
 

mkii

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2012
Ort
Gdansk, polen och Kungälv
Hoj
Suzuki GSXR 750 2008
Vad jag gör? Jo jag sitter i nya skinn brallor för att töja dom en gnutta, har blivit fetare än innan, dags o lägga godiset på hyllan ett tag
 

Clampster

Mer Vrid
Gick med
29 Apr 2007
Ort
Sollefteå
Hoj
XR600R -94
Sålde gixxern i höstas, 05:a, sitter och funderar på om inte det var ett lite väl förhastat beslut...börjar få abstinens, kanske tjacka likadan eller möjligtvis en busa kanske...
 

Nickeman

Ny medlem
Gick med
21 May 2011
Ort
Nyköping
Hoj
Nada
Efter bök o stök är taburen klar Schiffer på på golvet ny tapet ny målat tak panel o nya lister fan va jag o :tuttar har varit duktiga .....nä nu går vi o :krama:banana
 

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Ort
Mölndal
Hoj
R1, YSR 50
Kollat på senaste R1-videon för femte gången.. Jag hade ju lätt kunnat köra som Rossi om jag hade suttit på en R1M:yoparty:crash:brynad:D:hihi
 

PimX

Ny medlem
Gick med
4 Oct 2011
Ort
Södra Sandby
Hoj
Suzuki GSXR 750 L0
Kör gegg moppe, kollar sporthoj.com, onanerar till youtube porr på sporthojar och leker spökgösta på GTA 5 :gnissla
 

Jonstorp

Medlem
Gick med
6 Aug 2007
Ort
Oskarshamn
Hoj
Suzuki TL1000S 1997
Har slipat, sprayat första lagret på magkåpan och slipat igen.. Nu börjar de bli slätt å fint! :banana
 

semitard

Ny medlem
Gick med
4 Oct 2012
Ort
Kungälv
Hoj
Kawasaki z800
Monterat av och på diverse delar på hojen, inte för att det behövs men vad fan ska man göra när det är regn och kallt :D Premiär turen blev för några dagar sedan och försöker vara ute när det är någorlunda varmt (+2-3)
 

asfalt svarvare

kanske inte helt normal...
Gick med
2 Mar 2012
Ort
i en lekstuga
Hoj
19 cylindrar fördelat på 11 cyklar
pillar i sönder en DT50, fick av motorn idag och nu är det rengöring som gäller och sen blaska lite färg på ramen, sätta ihop det sedan- sen är det den andra DT50'an till kotte nr 2.....tvillingar är skoj men tidskrävande.
idag åkte fram o bakhjul av på spettan, byta lager och pulverlack står på tur.

//jj
 
Gick med
16 Oct 2007
Ort
Gustavsberg
Hoj
Honda XL 250s, -81, Pinarello -00, Ridley -06, Specalied -10, Cervelo -12, Canyon -14,, Suzuki TL 1000R -99, KTM 1290 SA -16. Vivace- 19.Husqvarna 300TE -20, KTM 890 Duke R -22
Läser på allt om Ducati Panigale, som jag inte skall köpa. (men kanske gör det ändå ...)
startade lansvägshojen idag och skruvade fast en glappande fotpinne.
i morgon skall jag köra trampcykel.
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top